Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Mlekpol (SM): Śmietanka Łaciata liderem kategorii

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2016-02-24 21:43:08

© mlekpol (sm)

– Śmietanki, podobnie jak cała galanteria mleczarska, z roku na rok stają się atrakcyjniejsze dla konsumenta nie tylko ze względu na coraz bardziej czyste etykiety, ale również rodzaje opakowań – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM). – Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, dostosowując opakowania produktów, także śmietanek, do indywidualnych potrzeb konsumenta. Innowacyjne formy i rodzaje opakowań ułatwiają codzienne korzystanie z produktu. Śmietankę UHT Łaciatą sprzedajemy w opakowaniach o pojemności od 10 g do 1 litra.

– Opakowania 10-gramowe dedykowane są kanałowi Horeca, jednak chętnie wykorzystywane są nie tylko w hotelach, ale również w biurach, podczas konferencji i spotkań służbowych. Najbardziej popularne wśród konsumentów są śmietanki UHT Łaciate w opakowaniach 250 ml. – idealne do bieżącego, szybkiego przygotowania posiłków. Opakowania o większych pojemnościach świetnie sprawdzają się przy okazji rodzinnych uroczystości, np. 1 litrowa śmietanka Łaciata 36% do ubijania. Wszystkie śmietanki Łaciate konsument znajdzie w wygodnych, praktycznych kartonikach z zakrętką – dodaje Kierownik Marketingu w mleczarni Mlekpol (SM).
– Wśród śmietanek konsument wybierze tę idealną dla siebie również ze względu na zawartość tłuszczu. Najbardziej popularne są śmietanki o zawartości 12% i 18 % tłuszczu. Najczęściej wykorzystywane są jako uzupełnianie zup, sosów i oczywiście napojów, szczególnie kawy. W okresie letnim obserwujemy zwiększone zainteresowanie śmietanką Łaciatą 36%, do ubijania. Wiąże się to m.in. z obecnością na polskich stołach miękkich owoców sezonowych, których bita śmietanka jest idealnym dopełnieniem – dodaje Ewa Gromadzka.
– Śmietanka UHT Łaciata jest liderem w swojej kategorii. Z roku na rok jej udział w rynku rośnie. W tej chwili sięgnął już 56%. Analizy handlowe potwierdzają, że śmietanki UHT kupowane są najczęściej na bieżące potrzeby, głównie w hipermarketach i dyskontach. Coraz częściej śmietanki UHT wykorzystywane są do zabielania zup i sosów, ponieważ nie ważą się w potrawie i podnoszą jej walory smakowe. Równie chętnie konsumenci wykorzystują śmietanki UHT do deserów i ciast ze względu na ich słodki smak i łatwość ubijania – podsumowuje Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM).

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25