1. Aktualności
  2. Polska

Frąckowiak (ZPSiH): Nie zawsze można skupić się na wyselekcjonowanej grupie docelowej

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© frąckowiak (zpsih)

– Trafna segmentacja pozwala na skoncentrowaniu oferty do wybranego profilu klienta i poparcie jej optymalną strategią promocyjną – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – A co jeśli produktem interesują się wszyscy po trochu? Seniorzy, ponieważ kiedyś sami smażyli sery w domu, ich dzieci, ponieważ dorastały w tym okresie i zapach gliwionego twarogu jest nie do zapomnienia oraz dzieci ich dzieci, ponieważ nadal modnie i zdrowo jest dziś dobrze odżywiać się w oparciu o tradycję, jakość i niepowtarzalny smak. Tak jest właśnie w przypadku prawdziwych serów smażonych.


– Nie wszyscy oczywiście na co dzień raczą się nimi, ale nam trudno skoncentrować się na wybranej grupie wiekowej, społecznej, czy jakiejkolwiek innej. Na ogół kto spróbuje prawdziwego sera smażonego, temu on smakuje. Na pewno w tym względzie obszar szeroko pojętej Wielkopolski stawia pewne ramy szczególnego popytu na ten rodzaj sera, ale coraz częściej jest on doceniany w innych regionach Polski. Nic dziwnego... Nie ma się co bronić przed smacznym i zdrowym serem smażonym nawet jeśli nie zna się go z niezapomnianego codziennego babcinego lub maminego menu.