1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Na innowacje zawsze jest miejsce na rynku mleczarskim

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Szukamy coraz bardziej wyrafinowanych smaków serów w dodatkami smakowymi, które dają nam przyjemność doznań sensorycznych. Przyjemności kulinarne definiowane są już nie w kategoriach ilościowych lecz jakościowych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Jesteśmy skłonni kupować droższe produkty, jeśli oferują nam ciekawy smak. Kluczowe jest dostarczanie konsumentowi właściwego produktu, we właściwej cenie, właściwym miejscu i czasie i przy użyciu właściwych środków promocji. Kluczem do rozwoju kategorii jest wprowadzenie nowych rozwiązań w zakresie opakowań, smaku, składników. To miejsca na prawdziwe innowacje, która powiększą grupę konsumentów oraz wprowadzą nowe okazje do konsumpcji.


– Hochland „Na gorąco!” to zupełna nowość na rynku, skierowana do osób ceniących najlepsze produkty o doskonałym smaku ze wspaniałymi dodatkami. Pyszne plastry dostępne są w trzech wariantach. Ser z szynką i pieczarkami to gratka dla zwolenników tradycyjnych smaków. Fanom pełnej aromatu kuchni śródziemnomorskiej przypadnie do gustu wersja z pomidorami i ziołami. Z kolei miłośnicy wyrazistych smaków pokochają pikanterię sera z salami i chili – mówi o nowym produkcie Jacek Wyrzykiewicz.
– Plastry sera są świetne do zapiekania w piekarnikach, tosterach i opiekaczach. Dzięki bogactwu dodatków, Hochland „Na gorąco!” wzbogaci smak różnych ciepłych dań, nie tylko tostów! To uniwersalny, wygodny sposób na oryginalne przekąski i potrawy, które rozgrzeją w jesienne dni i dodadzą pozytywnej energii. Poszukujący pomysłów na smaczne i wygodne w przygotowaniu ciepłe posiłki – teraz mają coś specjalnie dla siebie. Perspektywy rozwoju sprzedaży i zainteresowanie handlowców plastrami Hochland „Na gorąco!” w najbliższym okresie oceniamy bardzo dobrze. Hochland „Na gorąco!” na półce sklepowej wyróżnia się oryginalnym kartonowym opakowaniem. Każdy plasterek sera jest dodatkowo indywidualnie foliowany, co gwarantuje ochronę przed wyschnięciem oraz świeżość i aromat przez długi czas. Zaplanowaliśmy gorące wsparcie nowych plastrów sera Hochland „Na gorąco!”. Do konsumentów skierowane będą intensywne działania reklamowe m.in. w telewizji, kinie, prasie, Internecie oraz mediach społecznościowych, a także degustacje produktów oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.