100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Aktualności

Hochland Polska wśród liderów reklamowych branży mleczarskiej

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-12-11 19:24:25

Firma Hochland Polska znalazła się wśród największych reklamodawców producentów wyrobów mleczarskich w ciągu dziesięciu miesięcy i awansowała na pozycję wicelidera z wydatkami na poziomie 67,5 mln zł, zgodnie z aktualnym raportem Kantar Media dla Wirtualnemedia.pl. Na reklamy marki Hochland wydano w tym roku 36,8 mln zł (116 proc. więcej niż rok temu), a marki Almette, należącej do Hochland Polska - 30,7 mln zł (38,2 proc. więcej niż rok temu).

W ciągu dziesięciu miesięcy br. producenci wyrobów mleczarskich zwiększyli wydatki na reklamy w tradycyjnych mediach o kilkanaście procent. Największym reklamodawcą w omawianym okresie, podobnie jak rok wcześniej, była firma Danone Polska z wydatkami w wysokości 84,1 mln zł. Na pozycję wicelidera awansował Hochland Polska, który z wydatkami na poziomie 67,5 mln zł pokonał ubiegłorocznego wicelidera – firmę Zott Polska. Najmocniej reklamowaną marką produktów mleczarskich od stycznia do października br. było Danone - na jego reklamę wydano 84,1 mln zł. Drugim po tym względem brandem był Zott z wydatkami w wysokości 58,7 mln zł.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij