Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska wśród liderów reklamowych branży mleczarskiej

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-12-11 19:24:25

Firma Hochland Polska znalazła się wśród największych reklamodawców producentów wyrobów mleczarskich w ciągu dziesięciu miesięcy i awansowała na pozycję wicelidera z wydatkami na poziomie 67,5 mln zł, zgodnie z aktualnym raportem Kantar Media dla Wirtualnemedia.pl. Na reklamy marki Hochland wydano w tym roku 36,8 mln zł (116 proc. więcej niż rok temu), a marki Almette, należącej do Hochland Polska - 30,7 mln zł (38,2 proc. więcej niż rok temu).

W ciągu dziesięciu miesięcy br. producenci wyrobów mleczarskich zwiększyli wydatki na reklamy w tradycyjnych mediach o kilkanaście procent. Największym reklamodawcą w omawianym okresie, podobnie jak rok wcześniej, była firma Danone Polska z wydatkami w wysokości 84,1 mln zł. Na pozycję wicelidera awansował Hochland Polska, który z wydatkami na poziomie 67,5 mln zł pokonał ubiegłorocznego wicelidera – firmę Zott Polska. Najmocniej reklamowaną marką produktów mleczarskich od stycznia do października br. było Danone - na jego reklamę wydano 84,1 mln zł. Drugim po tym względem brandem był Zott z wydatkami w wysokości 58,7 mln zł.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25