Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Mleczarnia Turek: Rynek serów pleśniowych jest stabilny

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2015-10-18 14:09:48

© turek

Kategoria serów pleśniowych jest mniej wrażliwa na zmiany koniunktury niż produkty codziennego użytku – mówi na łamach Forum Mleczarskie Handel 5/2015 Sylwia Protasiuk, Brand Manager w Mleczarnia Turek. W ramach tej kategorii najmniej podatne na tego typu zmiany są sery niebieskie.
Obecny rynek serów pleśniowych jest stabilny – dodaje nasza rozmówczyni.

– Największy wzrost obserwujemy w segmencie serów niebieskich, który rośnie w tempie dwucyfrowym. Zdecydowana większość konsumentów wybiera naturalne sery pleśniowe. Tylko co piąty konsument poszukuje określonych smaków. Konsument najczęściej kupuje ser z ziołami lub pieprzem – wyjaśnia Sylwia Protasiuk.
– Segment serów importowanych rozwija się najszybciej. Oferta jest bardzo szeroka, a konsument czuje się zagubiony stojąc przed półką i trzeba mu pomóc wybrać właściwy ser. W tym roku rozpoczęła się pierwsza w historii kampania reklamowa marki francuskich serów pleśniowych Le Rustique. W ramach akcji „Prawdziwy ser rodem z Francji” przewidziane jest szerokie dotarcie do znawców i miłośników serów – dodaje nasza rozmówczyni.
– Nasze hity sprzedażowe to NaTurek Nasz Camembert oraz NaTurek Nasz Brie. Konsumenci doceniają je za idealnie kremową konsystencję oraz czysty mleczny smak – podsumowuje Sylwia Protasiuk Brand Manager w Mleczarnia Turek.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25