1. Aktualności
  2. Polska

Nowa odsłona logo Hochland

Źródło: Hochland Polska
Autor: Monika Czaplicka

Wyraźniejsze linie wzmacniają logo – pierwsze produkty w nowej szacie są już dostępne na rynku – aktualizacja projektu identyfikacji wizualnej w drodze
Piękny krajobraz, gdzie produkowana jest pyszna i zdrowa żywność, jak sery Hochland: takie od ponad dwóch dekad jest logo Hochland, z charakterystycznym zarysem gór ponad zielonymi łąkami i napisem Hochland.
W tym czasie rodzina Hochland znacznie się rozrosła. Zaczynając jako producent sera w Allgäu, rozwinęła się do rozmiarów osiągającej światowe sukcesy grupy kapitałowej ze spółkami zależnymi w sześciu krajach. Nazwa Hochland oznacza szeroki i stabilnie rosnący portfel wysokiej jakości produktów w różnych kategoriach serowych.
Wraz z odświeżeniem logo i nowym projektem opakowań, Hochland odzwierciedla ten rozwój. Celem wprowadzonej zmiany było uzyskanie międzynarodowej harmonii wyglądu produktów Hochland i wzmocnienie ich pozycji na jeszcze bardziej konkurencyjnym rynku.

Nowy symbol charakteryzuje uproszczona struktura, z wyraźnymi liniami wspierającymi kreatywną integrację logo marki. Charakterystyczny krajobraz jest teraz bardziej widoczny. Ponadto, nazwa Hochland w czerwonej oprawie wyraźnie wyróżnia się dzięki zmienionym proporcjom, zachowując ten sam ogólny rozmiar logo. Zapewnia to lepszą czytelność, przyciąga wzrok i uwagę.
Od teraz znaleźć można nowe logo na pierwszych opakowaniach produktów w Niemczech, Polsce i Rumunii. Jednocześnie miało miejsce kompleksowe odświeżenie opakowań. Nowy design nadaje produktom świeży i nowoczesny wygląd.
Design identyfikacji wizualnej będzie również w nadchodzących miesiącach dostosowywany tak, aby wykorzystywać nowe logo będące jednocześnie logo marki i spółki.
Oficjalna data wdrożenia nowej tożsamości korporacyjnej została ustalona na 1 stycznia 2016 roku.
Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.