1. Aktualności
  2. Polska

Ruszyła wielka kampania reklamowa Almette!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Monika Czaplicka

Serek Almette zachwyca wyjątkowym smakiem, bo jest produkowany z polskiego mleka i naturalnych składników. Firma Hochland Polska przystąpiła do nowej, wielkiej kampanii reklamowej „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Almette w aspekcie najważniejszym dla konsumenta – naturalności. Kampania reklamowa potrwa aż 4 miesiące i odbędzie się we wszystkich możliwych kanałach komunikacji: TV, kinie, prasie, internecie, mediach społecznościowych, na billboardach i wiatach przystankowych oraz w punkcie sprzedaży.

Kampania telewizyjna zawładnie wszystkimi głównymi kanałami TV (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) oraz stacjami tematycznymi. Reklama TV zostanie wyemitowana ponad 20 000 razy i zagwarantuje ponad 200 milionów kontaktów konsumentów z reklamą. Kampania w kinie to obecność w dwóch największych sieciach kinowych: Multikinie i Cinema City, to 700 ekranów kinowych i 3 miliony widzów. Z kolei kampania w prasie obejmie 12 TOP magazynów kobiecych i kulinarnych i 6 milionów czytelniczek.
Dodatkowo zaplanowana została kampania outdoor (ponad 1000 billboardów i wiat przystankowych na ulicach największych polskich miast) oraz Internet (największe serwisy www i 9 milionów internautów). Jednocześnie już teraz pojawiają się specjalne materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży oraz zupełnie NOWE OPAKOWANIE podkreślające naturalność Almette.