1. Aktualności
  2. Polska

Hochland ulubioną marką 2015!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Marka Hochland uzyskała tytuł „Ulubiona Marka 2015 – Wybór Konsumentów” i jednocześnie zdobyła I miejsce, zwyciężając w kategorii Sery Żółte w niezależnym, ogólnopolskim badaniu konsumenckim Ulubiona Marka 2015 – Wybór Konsumentów.
Celem badania było wyłonienie marek najbardziej cenionych przez konsumentów, a ta grupa jest kluczowa. Produkty pod marką Hochland są znane i przyciągają do sklepów właśnie konsumentów, przez co budują wartość kategorii oraz rozwijają ją poprzez innowację. Finalnie oznacza to, że jesteśmy w gronie strategicznych partnerów każdej sieci i każdego detalisty.


Największym sukcesem Hochland jest waga marki, jaka została osiągnięta w Polsce. Pokazuje to także badanie robione przez Millward Brown i Young&Rubicam oceniające pozycje marek na polskim rynku, w którym Hochland ma 11. miejsce na liście marek obecnych w naszym kraju, numerem jeden jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, jesteśmy więc w gronie bardzo prestiżowych, silnych marek. Polacy zaakceptowali nasze sery i wizerunek firmy gwarantującej najwyższą jakość. Mierząc udziałami rynkowymi upodobania konsumentów - w ofercie Hochland jest mnóstwo hitów. To podstawa na której można budować przyszłość firmy.
Przedmiotem ogólnopolskiego badania Ulubiona Marka 2015 – Wybór Konsumentów było aż 510 najsilniejszych, ogólnopolskich marek spożywczych, chemicznych i kosmetycznych w ramach 50 kategorii. Celem badania było zidentyfikowanie, które marki FMCG konsumenci najbardziej cenią. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Zastosowano w nim reprezentatywną próbę N=1000 respondentów (losowo-kwotową), uwzględniającą rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat. Głos zabrali konsumenci, którzy decydują lub istotnie współdecydują o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego, zwracają uwagę na marki produktów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych oraz używają objętych badaniem kategorii produktowych.
Zdobyta nagroda to duże wyróżnienie dla marki Hochland, która od wielu lat przyczynia się do kreowania nowych zachowań konsumenckich, znacznie poszerzających obszary dotąd kojarzone z serami i jednocześnie dba o wybitne walory smakowe wszystkich swoich produktów – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska