Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Śniadanie prasowe – Almette bez tajemnic!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-09-09 15:37:21

© hochland polska
© hochland polska

8 września w stołecznej restauracji Villa Foksal odbyło się śniadanie prasowe pełne niezwykle pogodnej atmosfery. Podczas spotkania odkryto tajemnice wyjątkowego smaku Almette! Tematem przewodnim było polskie, świeże mleko i naturalne składniki. Poranne spotkanie poprowadził David Gaboriaud, doświadczony trener kulinarny, który emanuje pozytywną energią. Udzieliła się ona wszystkim uczestnikom śniadania! David przygotował pyszne propozycje z wykorzystaniem serka Almette. Pomogli mu w tym zaproszeni goście.

O tym, dlaczego warto jeść sery, opowiedziała Agata Ziemnicka-Łaska, dietetyczka i psycholożka żywieniowa. Specjalizuje się ona w edukacji żywieniowej, prowadzi warsztaty i uczy jak odżywiać się zdrowo i naturalnie. Opowiedziała m.in. o nabiale oraz o tym, że jest on niezwykle ważnym elementem naszej codziennej diety – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Tym samym zachęciła do spożywania serków Almette, które są bogate w wartościowe białko i węglowodany niezbędne w naszej diecie.
Ciekawostki związane z Almette przedstawił Jacek Wyrzykiewicz PR&Marketing Services Manager Hochland Polska. Dowiedzieliśmy się szczegółów na temat procesu produkcyjnego, a także m.in. tego, że mleko do produkcji Almette pochodzi wyłącznie od 724 polskich dostawców, a od momentu pozyskania mleka, do wyprodukowania serka upływa jedynie 48 godzin! Przedstawiciel firmy zaprezentował również nowe opakowania Almette, które jeszcze bardziej podkreślają naturalny, świeży i lekki charakter produktu.
Spotkanie umilały przygotowane przez organizatorów konkursy. Goście mieli okazję wziąć udział w zabawie dojenia krowy, w której nagrodą był pobyt w hotelu spa. Konkurs dostarczył uczestnikom wielu emocji, a pozostałym gościom mnóstwo śmiechu.
Nowe komunikaty zaprezentowane na spotkaniu: polskie mleko i naturalne składniki, były powodem do stworzenia nowego spotu telewizyjnego, który właśnie tego dnia obecni podczas spotkania mieli okazję zobaczyć jako pierwsi.
W śniadaniu prasowym wzięli udział przedstawiciele mediów - najbardziej znanych i cenionych magazynów kobiecych i kulinarnych, portali internetowych oraz prasy branżowej.
Na zdjęciu od lewej: Agata Ziemnicka-Łaska (Dietetyk), David Gaboriaud (Trener kulinarny), Beata Okrój-Rozbiewska (CEO w Quality PR), Jacek Wyrzykiewicz (PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska), Katarzyna Ciecieręga (Group Brand Manager Almette), na dole: Robert Wiśniewski (CEO w Grasp Group).

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25