1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Sery typu feta to kategoria warta 120 mln zł

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

–Polacy pokochali śródziemnomorskie klimaty –mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. –Gorące słońce, lazurowa woda i aromatyczne, kolorowe jedzenie – z tym właśnie kojarzy się nam Grecja. Największym zainteresowaniem w handlu z tej grupy produktowej cieszą się sery solankowe typu feta. Wzrost zainteresowania serami typu feta to trend trwały, szczególnie w okresie sezonu grillowego, wiosny i lata – to także czas wzrostu sprzedaży. Sałatki i najróżniejsze potrawy z wykorzystaniem fety w naturalny sposób wpisują w menu serwowane właśnie w tym okresie. Sery feta to znana i bardzo dynamicznie rozwijająca się kategoria, której wartość, w ocenie analityków, wynosi aktualnie prawie 120 milionów złotych rocznie.


Piato – po grecku znaczy „danie”, a pyszne sery Hochland Piato zabierają w kulinarną podróż ku wyjątkowym potrawom z południa Europy. Konsumentom podoba się grafika i format opakowań, a nazwa Hochland Piato, w ich ocenie, to śródziemnomorski charakter, bardzo dobrze dopasowany do produktu. Hochland Piato to sery stworzone z myślą o wszystkich odkrywcach nowych smaków i wielbicielach kulinarnych eksperymentów. Dzięki delikatnym smakom o bardzo uniwersalnym zastosowaniu, można wyczarować zaskakujące przekąski, sałatki, a nawet dania na ciepło. Do wyboru mamy Hochland Piato do sałatek z ziołami i oryginalny, a także Hochland Piato w kostkach z pomidorami i bazylią, oraz z ziołami śródziemnomorskimi – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.