Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Marki własne umacniają się w Australii

Źródło: PLMA   Dodano: 2015-08-17 10:00:00

Dzieje się tak za sprawą ekspansji Aldi, co powoduje, że sieci Woolworths i Coles zdecydowały się na zwiększenie liczby produktów private label. Baczne śledzenie działań Aldi zapowiedział Woolworths, który zamierza także mieć korzystniejsze ceny niż Coles. Ta ostatnia sieć zwiększy liczbę produktów marki własnej we wszystkich kategoriach.
W tym czasie Aldi dużo inwestuje: 750 mln USD, czego owocem będzie m.in. 40 nowych placówek. Jak twierdzą analitycy UBS, Aldi wyssie 250-350 mln USD z tego, co uzyskają jego konkurencji w najbliższych 5 latach.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25