1. Aktualności
  2. Polska

„Przyspiesz z nami” – Konferencja Sprzedaży Hochland Polska 2015

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska
© hochland polska

22 czerwca odbyła się Konferencja Sprzedaży Hochland Polska pod tytułem „Przyspiesz z nami”. W ramach konferencji premierę miał nowy koncept serów topionych Hochland oraz program wsparcia sprzedaży w roku 2015. Hochland rozpoczyna właśnie największą w historii firmy akcję promocyjną na polskim rynku.
W części merytorycznej zaplanowano prezentację nowego konceptu serów topionych Hochland oraz programu wsparcia sprzedaży w roku 2015. Gościem Specjalnym był profesor Witold Orłowski, który poprowadził wykład pt.: Polski konsument i wartość marki w biznesie. Następnie zaprezentowano nowy koncept serów topionych Hochland oraz program wsparcia sprzedaży w roku 2015.


Działania, które obejmą 5000 sklepów potrwają od czerwca do grudnia. W tym czasie sery topione Hochland: plastry, krążki, bloczki i pudełka - będą silnie wspierane marketingowo, głównie za pomocą reklam telewizyjnych, kinowych oraz na nośnikach outdoorowych. Konsumenci będą mogli zobaczyć dwie nowe reklamy. Jedną z dziećmi kierowaną do rodzin, drugą z parą młodych sąsiadów kierowaną do młodszej grupy konsumentów. Przekaz komunikacji podkreśla, że sery topione Hochland nie zawierają konserwantów, a do ich produkcji wykorzystywane są wysokogatunkowe składniki, takie jak masło extra, prawdziwy ser, czy wysokiej jakości salami.
Kampania dotrze do 8 milionów osób z grupy docelowej. Te same dwie historie konsumenci zobaczą w dwóch największych sieciach kinowych Multikino i Cinema City. Ogólnopolska kampania realizowana będzie także w Internecie, na największych portalach i przy pomocy szeroko zakrojonych działań PR. Dział Sales Support Hochland Polska przygotował różnorodne materiały POS (cenówki, listwy z przepisami, podstawki). Sery topione Hochland dostępne w opakowaniach ze zmienioną szatą graficzną i w atrakcyjnych cenach, będą widoczne na ponad 900 bilboardach i wiatach przystankowych.
Zaplanowano osobne działania skierowane do dystrybutorów, sklepów oraz konsumentów. Szczególnym systemem motywacyjnym objęci zostaną przedstawiciele handlowi – zarówno zatrudnieni przez Hochland Polska, jak i przez zewnętrznych dystrybutorów. Dla sklepów przygotowano specjalne pakiety zakupowe. Każdy z współpracujących z Hochland Polska dystrybutorów otrzyma indywidualny cel sprzedażowy, a nagrodą za jego zrealizowanie będzie ekskluzywny wyjazd.
Konwencja Konferencji Sprzedaży Hochland Polska „Przyspiesz z nami” miała dynamiczny charakter i nawiązywała do tematyki rajdowo – samochodowej z najnowszej generacji bolidem w centrum uwagi, czyli serami topionymi Hochland w zupełnie nowej odsłonie, bez konserwantów i w nowych atrakcyjnych opakowaniach! Stąd kolejnym punktem programu konferencji, po dynamicznych i multimedialnych prezentacjach, była zabawa motoryzacyjna z udziałem Leszka Kuzaja i Macieja Wisławskiego – jednych z najbardziej znanych rajdowców polskich, która moderowana była przez Ireneusza Bieleninika, prezentera radiowego i reportera, który przez wiele lat pracował w Radiu ZET i RMF FM, później związał się z Telewizją Polską i TVN.
Zgromadzeni goście mogli teoretycznie, ale także praktycznie doskonalić swoje umiejętności motoryzacyjne, bowiem ta część konferencji odbywała się na terenie Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy w Międzychodzie. Na finał kilku szczęściarzy miało okazję zaliczyć indywidualną lekcję jazdy z samym Leszkiem Kuzajem, co wzbudziło największe emocje! Ostatnią częścią Konferencji była uroczysta kolacja z wieloma atrakcjami, która odbyła się w Hotelu Novotel Centrum w Poznaniu.
Udział w Konferencji Sprzedaży Hochland Polska 2015 wzięli przedstawiciele handlu, Dystrybutorów Hochland Polska, firm współpracujących, mediów, prasy i pracowników Hochland Polska.