1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Analogi mają przyszłość

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Produkcję wyrobów seropodobnych pod marką Sertop zapoczątkował popyt na tego typu produkty. Wszechobecny kryzys spowodował, że coraz więcej konsumentów zaczęło szukać w sklepach tańszych wyrobów. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i stworzyliśmy odpowiedniki najpopularniejszych smaków naszych serków topionych, takie jak: Wiosenny, Pikantny lub Grzybowy, które są dostępne zarówno w formie 100 g kostek jak i 140 g krążków. Produkty z tej kategorii przyjęły się na rynku bardzo dobrze, co dobrze rokuje na przyszłość – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.


– Czy ta kategoria będzie się rozwijać? Zdecydowanie tak! Niewątpliwy wpływ na to ma ich jakość, która jest równie wysoka jak w przypadku markowych serów topionych firmy Sertop, a także cena pojedynczego produktu seropodobnego, która jest znacznie niższa od ceny standardowego serka topionego. Tak długo, jak długo będzie trwał kryzys, będzie istniało zapotrzebowanie na tańsze wyroby, ponieważ klient będzie szukał produktu o niskiej cenie przy równoczesnej dobrej jakości – wyjaśnia Aneta Będkowska.