1. Aktualności
  2. Polska

Nowe plastry Hochland – to jest pyszne!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

Hochland Polska wprowadza na rynek swój kultowy produkt – sery topione Hochland w plastrach – w nowej recepturze i nowych opakowaniach! Dla nowych plastrów topionych Hochland zaplanowano silne wsparcie komunikacyjne.
Sery topione Hochland są wyznacznikiem standardów jakościowych i sztandarową kategorią marki Hochland, utrzymującą pozycję lidera rynkowego już od 20 lat.


Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga po naturalne produkty. Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają nowe plastry topione Hochland, które zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są tylko z najlepszych, wysokiej jakości, wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów (Cheddar, Gouda, Emmentaler, Maasdamer), wysokiej jakości dodatków (m.in. szynka Sokołów) i masła extra 82%. Badania rynkowe wskazują, że dla 82% konsumentów informacja o wysokiej jakości składnikach jest ważna, 63% zachęca to do zakupu, a 41% respondentów uważa ją za unikalną, o której nie wiedziała do tej pory (Źródło: Badanie ilościowe na grupie 600 osób, Glimpse, październik 2014).
Plastry topione Hochland zyskały zupełnie nowy design opakowania. Nowoczesna grafika, apetyczność oraz naturalność to atuty, które budzą zainteresowanie konsumentów i zwracają uwagę w regale chłodniczym. Dodatkowo opakowania zawierają czytelną informację na temat braku zawartości konserwantów i obecności tylko wyselekcjonowanych składników oraz hasło – To jest pyszne, które zachęca do zakupu!
Nowe plastry topione Hochland łączą w sobie pyszny, naturalny smak i nowoczesną formę. Nowość Hochland uzyskała najwyższe noty konsumenckie, ocenę 4,5 w skali 5-punktowej, na parametrach: atrakcyjność, apetyczność, chęć zakupu, przy czym najbliższy konkurent zdobył ocenę 3,4 (Źródło: Badanie ilościowe na grupie 600 osób, Glimpse, październik 2014).
W ofercie nowych plastrów Hochland znajdą się najbardziej popularne warianty smakowe: Gouda, Z szynką, Maasdamer, Emmentaler, Tost, Cheddar, Ze szczypiorkiem, Gouda Fit, Śmietankowy. Cena rekomendowana na półce to 3,59 PLN za opakowanie 130 g.
Dla nowych plastrów topionych Hochland zaplanowano silne wsparcie komunikacyjne. Ogólnopolska kampania realizowana będzie już od czerwca, potrwa do końca listopada i obejmie TV, kino i outdoor. Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle, także w Internecie, na największych portalach i w prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla nowych plastrów Hochland odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.