Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Frąckowiak (ZPSiH): Dostosowanie oferty sklepowej jest wyzwaniem

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2015-04-16 10:14:07

© frąckowiak (zpsih)

– Świadomy konsument już dawno zaczął szukać prawdziwego pożywienia w miejsce pospolitego, taniego jedzenia, zaczął czytać etykiety na produktach, aby nie „truć się” przyzwoloną, ale niestety społecznie niechcianą chemią – mówi Forum Mleczarskiemu Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – Tych świadomych klientów jest coraz więcej, bo niejednokrotnie wolą zapłacić nieco więcej za wyjątkowy, tradycyjny przysmak niż wręcz „wyrzucić” pieniądze na coś, co w trakcie konsumpcji lub tuż po niej nie daje oczekiwanej psychicznej i zdrowotnej satysfakcji.

– Jedzenie to ważna część codziennego funkcjonowania i coraz więcej konsumentów uznaje to za ważny element udanego dnia. Może nie jest to jeszcze masowy trend, ale dynamika odczuć społecznych daje się zauważyć „gołym okiem” – wskazuje Grzegorz Marciniak. – Tym samym okiem patrzą przecież właściciele sklepów i kupcy w sieciach handlowych. Dla nich również wyzwaniem jest dostosowanie się do tej tendencji i mimo, że nadal klientów świadomych jest wielokrotnie mniej, warto już teraz zbudować dla nich ofertę, bo ta półka z pewnością będzie coraz cenniejsza. Już dziś warto przyzwyczajać klienta zanim ta świadomość do niego „zawita”, gdzie szukać tych wartościowych, tradycyjnych, polskich produktów – dodaje nasz rozmówca.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25