Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

PLMA: Wyrobom markowym nie wystarczy promocja cenowa w starciu z private labels

Źródło: PLMA   Dodano: 2015-02-13 15:11:31

Taki wniosek niesie raport Reutersa przytoczony przez Private Label Manufacturer Association (PLMA). Zastosowanie częstszych promocji cenowych nie wystarcza, aby konkurować z produktami marek własnych. Choć z informacji do jakich dotarł Reuters wynika, że pochód marek własnych został spowolniony przez promocje wyrobów markowych, to zakończenie sprzedaży przynosi powrót klientów do marek własnych. PLMA przytacza jednocześnie, dane Rabobanku zgodnie z którymi wzrost marek własnych będzie postępował dzięki dyskontom wskutek rosnącej innowacyjności oferowanych przez nie produktów.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25