Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Sertop – więcej niż zadowalające efekty

Źródło: Sertop   Dodano: 2015-02-04 12:43:32

© sertop

Rok 2014 był niezwykle owocnym rokiem dla naszej firmy – mówi Tomasz Kania, Dyrektor ds. handlowych w Sertop. W oparciu o liczne projekty, konsekwentnie budowaliśmy wizerunek marki Sertop jako nowoczesnej i dynamicznej, a zarazem opartej na tradycji. Nasze działania, mające na celu zwiększenie sprzedaży eksportowej i rozwój marki Sertop poza granicami naszego kraju, przyniosły więcej niż zadowalające rezultaty. Niewątpliwy wpływ na tę sytuację miało wsparcie, jakie otrzymaliśmy w ramach Programów Operacyjnych Innowacyjnej Gospodarki na lata 2007-2013, dzięki którym kontynuowaliśmy udział w dwóch projektach – Paszport do Eksportu oraz Program Promocji Polskich Specjalności Żywnościowych.

– Pierwszy z tych projektów (Paszport do Eksportu) obejmował m.in. Kraje Nadbałtyckie oraz Bałkany. W ramach drugiego projektu wzięliśmy udział w trzech dużych międzynarodowych imprezach targowych: Sial China, Polagra Food oraz Sial Paris, które zaowocowały współpracą z nowymi Klientami. Między innymi dzięki tym projektom eksport stanowił w 2014 roku ponad 32% wartości sprzedaży ogółem.
– W drugiej połowie roku zadbaliśmy także o wzmocnienie wizerunku naszej firmy na rodzimym rynku, nie tylko w handlu nowoczesnym, ale także tradycyjnym. Rozpoczęliśmy realizację nowego projektu sprzedażowego, który – mamy nadzieję – pozwoli na lepsze dotarcie do partnerów biznesowych w całej Polsce. Już teraz widać pierwsze efekty naszych działań, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni.
Na szczególne podkreślenie w roku 2014 zasługuje poszerzenie i udoskonalenie naszej oferty o nową linię serków topionych „Jak Dawniej”, nawiązującą nie tylko szatą graficzną, ale i składem do tradycyjnych produktów sprzed lat, a także ponowienie limitowanej serii serka smażonego z koperkiem, która cieszy się dużym entuzjazmem wśród miłośników naszych serów smażonych – mówi Tomasz Kania, Dyrektor ds. handlowych w Sertop.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25