1. Aktualności
  2. Polska

Mlekoma: Konsumenci świadomie wybierają produkty naturalne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© mlekoma

– Klienci coraz częściej oprócz jakości produktu, oceniają sposób zapakowania, wygodę korzystania, przechowywania oraz estetyczny wygląd opakowania – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w firmie Mlekoma. W przypadku serów twarogowych Emilki firmy Mlekoma pozostawiono wygodne opakowanie w formie wytłoczki, zawierające optymalną rodzinną porcję 500 g i odświeżono design na platynkach. Wynikiem jest opakowanie formą nawiązujące do naturalnych smaków, które każdy pamięta z dzieciństwa, a jednocześnie ciekawą i atrakcyjną grafiką z apetycznymi propozycjami podania zachęca klienta do kupna.

– W ostatnich latach coraz więcej osób wybiera świadomie jak najmniej przetworzone i naturalne produkty, jednocześnie zwracając uwagę na zawartość tłuszczu, kaloryczność. Moda na zdrowy tryb życia, zmiana nawyków żywieniowych Polaków coraz częściej widoczna jest poprzez asortyment na półkach sklepowych, gdzie królują produkty light, o obniżonej zawartości tłuszczu. Serek twarogowy Emilki chudy, o zawartości tłuszczu 0% to odpowiedź na potrzeby klientów dbających o linię, ale ceniących naturalny smak – dodaje nasza rozmówczyni.