1. Aktualności
  2. Polska

Mlek-Bog: Nie odnotowujemy negatywnych skutków zakazu eksportu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Podsumowując szybko już mijający rok 2014 dla Zakładu Mleczarskiego Mlek-Bog Marek Wołkowicz i wspólnicy s.c. był on bardzo udany, ze względu na umacnianie się marki Bogoni, zwiększanie liczby placówek detalicznych oraz znaczącą dynamikę wzrostową w skupie i przetwórstwie mleka. Marka Bogoni to produkty niemające odpowiedników na rynku polskim. Kulki przekąskowe w różnych smakach sprzedawane pod nazwą Serowa Przekąska Piwosza (75 g), Kulki Serowe Bogoni (250 g) to oferta dla klienta detalicznego, a także firm cateringowych, hoteli, restauracji. Ta kategoria przekąsek nie odnotowała negatywnych skutków związanych z pogarszającą się sytuacją branży mleczarskiej. Nasze produkty, z uwagi na specyficzny smak, wygodny dla klienta sposób pakowania oraz zastosowania zdobywają ciągle nowych odbiorców i goszczą regularnie na stołach, szczególnie u klientów województwa małopolskiego, podkarpackiego i śląskiego – mówi Krzysztof Klimek Dyrektor Handlowy w firmie Mlek-Bog.


– Umacnia się również znacząco pozycja sprzedażowa sera Bogonirella – sałatkowo-kanapkowego (290 g). Jest to ser z masy parzonej rodzaju mozzarella w formie miękkiego śnieżnobiałego batoniku, pakowanego próżniowo bez zalewy. Ser Bogonirella świetnie uzupełnia ofertę tej kategorii w produkt wygodny w przygotowaniu sałatek caprese z uwagi na równy podział plastrów, ich zwięzłość i jędrność przy zachowaniu delikatnej konsystencji.
– W ofercie produktowej Zakładu jest również asortyment jedyny taki na rynku, który wytwarzany jest z powstających z serowarstwie materiałów ubocznych, tj. z serwatki. Od 3 lat Zakład wytwarza Żurek Babci Marysi na serwatce (900 ml) – jako danie gotowe. Produkt powstały na bazie naturalnej serwatki kwasowo-podpuszczkowej z dodatkiem mąki pszennej, żytniej i przypraw, gotowy do użycia po podgrzaniu. Adresowany jest do grupy osób, które cenią sobie czas na przygotowanie, wygodę produktów z kategorii dania gotowe. W roku 2015 wprowadzamy Żurek na serwatce – koncentrat. Firma oczekuje, że produkt ten uzupełni ofertę innych żurków przez swoją „wartość dodaną” w postaci naturalnej serwatki bogatej w składniki odżywcze i witaminy – podsumowuje Krzysztof Klimek Dyrektor Handlowy w firmie Mlek-Bog.