Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Mlekoma: Liczy się cena, skład, ilość dodatków

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-12-10 17:06:21

Joannę Kołodyńską, Kierownik Działu Marketingu w firmie Mlekoma Dairy zapytaliśmy o jej spostrzeżenia dotyczące ważnych zjawisk na rynku twarogów i twarożków. – Dobrym rozwiązaniem w segmencie opakowań rodzinnych jest 500-gramowe opakowanie sera Emilki. Duże opakowanie sera o naturalnym smaku dobrze sprawdza się podczas śniadania, gdy każdy z domowników lubi inny smak, inne dodatki do twarożku – mówi nasza rozmówczyni. – Konsumenci nie tylko poszukują nowych ulubionych smaków. Równie ważny jest skład produktu, ilość dodatków, zawartość alergenów.

– Rośnie grupa konsumentów, którzy doceniając naturalność serów twarogowych Emilki, traktują go jako bazę do ulubionych wersji twarożku. Mogą w prosty sposób z tego samego serka wyczarować zarówno wytrawną pastę do kanapek jak i pyszne nadzienie do naleśników lub nawet sernik – dodaje Joanna Kołodyńska.
Istotnym czynnikiem zakupowym jest cena, ale również przywiązanie konsumentów do ulubionej marki i producenta. Firma Mlekoma tworzy portfolio swoich produktów tak, aby odpowiadać na potrzeby klientów, być marką przyjazną rodzinom ale również handlowcom, zapewniając silne wsparcie marketingowe – dodaje Kierownik Działu Marketingu w firmie Mlekoma Dairy.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25