1. Aktualności
  2. Polska

Mlekoma: Liczy się cena, skład, ilość dodatków

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Joannę Kołodyńską, Kierownik Działu Marketingu w firmie Mlekoma Dairy zapytaliśmy o jej spostrzeżenia dotyczące ważnych zjawisk na rynku twarogów i twarożków. – Dobrym rozwiązaniem w segmencie opakowań rodzinnych jest 500-gramowe opakowanie sera Emilki. Duże opakowanie sera o naturalnym smaku dobrze sprawdza się podczas śniadania, gdy każdy z domowników lubi inny smak, inne dodatki do twarożku – mówi nasza rozmówczyni. – Konsumenci nie tylko poszukują nowych ulubionych smaków. Równie ważny jest skład produktu, ilość dodatków, zawartość alergenów.


– Rośnie grupa konsumentów, którzy doceniając naturalność serów twarogowych Emilki, traktują go jako bazę do ulubionych wersji twarożku. Mogą w prosty sposób z tego samego serka wyczarować zarówno wytrawną pastę do kanapek jak i pyszne nadzienie do naleśników lub nawet sernik – dodaje Joanna Kołodyńska.
Istotnym czynnikiem zakupowym jest cena, ale również przywiązanie konsumentów do ulubionej marki i producenta. Firma Mlekoma tworzy portfolio swoich produktów tak, aby odpowiadać na potrzeby klientów, być marką przyjazną rodzinom ale również handlowcom, zapewniając silne wsparcie marketingowe – dodaje Kierownik Działu Marketingu w firmie Mlekoma Dairy.