Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: W Polsce dobrze przyjmują się innowacje wygodne w użyciu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-12-10 16:59:59

© hochland polska

– Hochland zbudował silną pozycję rynkową i zaufanie konsumentów dwiema wyróżnialnymi cechami: smakiem i praktycznością – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – W kwestii smaku, bezkompromisowe pozostaje hasło reklamowe „To jest pyszne”, natomiast format produktu, jak i opakowanie oddają praktyczność. W produkcie ważne są receptura i opakowanie, bowiem te dwie rzeczy budują preferencje konsumenckie. Na topie w 2014 roku jest nowy kubek topiony Hochland. To także kolejna realizacja wyzwania kreowania innowacyjnych segmentów rynkowych i kolejna inwestycja pod kątem nowych formatów opakowań. Nowy kubek topiony Hochland to hit sprzedażowy tego roku – od razu spodobał się! Charakteryzuje się samymi atutami: silny shelf impact, atrakcyjny design, nowy, innowacyjny kształt, wyrazisty smak sera i najbardziej znana marka serów w Polsce.

– Polacy są jednak nadal tradycjonalistami. Topowe i najczęściej kupowane smaki to śmietankowy lub na przykład szynka. To właśnie najczęściej wybierane i kupowane smaki mają największą dystrybucję – proste prawo popytu i podaży. Firma Hochland Polska specjalizuje się w produkcji serów topionych. Jako lider rynkowy mamy w swojej ofercie praktycznie wszystkie możliwe formy tej kategorii produktów: plastry, krążki, bloczki, pudełka plastikowe. W każdym subsegmencie pracujemy nad nowymi koncepcjami. Jesteśmy cały czas zaangażowani w rozwój prowadzonych na rynku kategorii, wykorzystujemy ich wysoki potencjał – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska.
– Spełniamy oczekiwania konsumentów wprowadzając coraz to nowe pozycje do naszej oferty, która i tak jest niezwykle bogata. Każdy z subsegmentów zawiera sporo wariantów smakowych. Strategia oferowania wysokiej jakości za przystępną cenę została zaakceptowana przez rynek, a przede wszystkim przez klientów, którzy stali się wierni marce Hochland. Na bieżąco analizujemy rozwój rynku sera w Polsce i staramy się dostosować naszą ofertę do oczekiwań konsumentów. W Polsce dobrze przyjmują się innowacje wygodne w użyciu. Sery topione są produktem znanym od wielu lat, ale to sery topione Hochland stały się synonimem jakości, pewnym punktem odniesienia na rynku. Rynek nadal rozwija się, obecnie głównie w kierunku produktów najwyższej jakości, praktycznie zapakowanych, jednym słowem coraz bardziej wygodnych dla potencjalnego konsumenta - podsumowuje nasz rozmówca.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25