Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Rynek twarożków rozdrobniony z silnym akcentem na wygodę

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-12-05 09:32:14

© hochland polska

– Rynek serów białych kremowych pozostaje stabilny – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Warto pamiętać, że polski konsument nadal spożywa jedynie część ilości serów konsumowanych przez Niemców, czy Francuzów, stąd jest to rynek zdecydowanie z perspektywami do rozwoju. Polski konsument preferuje klasyczne smaki najbardziej znanych rodzajów serów, najczęściej czyste bez dodatków, o smaku śmietankowym ewentualnie ziołowym. Jednocześnie konsument często kieruje się ceną, ale – co nas cieszy – także marką. I wreszcie konsumenci są coraz bardziej wygodni, stosując serki, czy kremy do smarowania pieczywa. W ten sposób kanapka bez dodatkowych składników jest praktycznie gotowa do spożycia. Chociaż jest to rynek zdecydowanie rozdrobniony, na którym funkcjonuje wielu graczy z niezwykle zróżnicowaną ofertą asortymentową, sztandarowym produktem Hochland w tej kategorii był i jest serek Almette, goszczący na polskich stołach od 1998 roku – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.

– Sery do smarowania pieczywa kierowane są przede wszystkim do konsumenta masowego. Są oczywiście grupy produktów, które większym zainteresowaniem cieszą się wśród konsumentów bardziej wymagających, jak chociażby Almette wśród serów kremowych twarogowych, dynamicznie rozwijającym się segmentem serów w ostatnim okresie – wskazuje nasz rozmówca.
– Sukcesem rynkowym, który walnie przyczynił się do naszej pozytywnej oceny mijającego roku, jest wykreowanie nowego segmentu owocowych serków puszystych pod marką Almette, które szturmem podbiły serca konsumentów, wnosząc świeży powiew do kategorii. Linia Almette Fruit to teraz już cztery różnorodne warianty: Almette z Morelą i Wanilią, Almette z Gruszką i Jabłkiem, Almette z Wiśnią i Żurawiną oraz Almette z Jagodą i Maliną. Jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę – bez zagęstników, barwników i konserwantów. Linia Almette Fruit udowodniła, że Almette może istnieć również poza kanapką!” – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25