Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

USA: Coca-Cola poprawia wizerunek… mlekiem

Źródło: cbs news, bussinessinsider.com   Dodano: 2014-12-01 09:58:15

Spadające wydatki Amerykanów na napoje gazowane wpływają na poziom dochodów i zysków korporacji na tyle, że Coca-Cola znów zadecydowała o dalszych inwestycjach w segmencie mleczarskim. W przeszłości Coca-Cola już w 2009 roku wprowadziła na rynek mleczny napój Vio. W 2011 roku Coca-Cola przejęła w Panamie firmę mleczarską Grupo Industrias Lacteas, w tym samym roku zainwestowała w napój mleczny Core Power. Już wtedy Coca-Cola mówiła, że jest to przejaw wielkich ambicji Coca-Coli w segmencie mleczarskim. Potem w 2014 roku Coca-Cola przejęła Tonicorp, głównego producenta mlecznego w Ekwadorze.

Nowy rodzaj mleka Fairlife będzie zawierał 50% więcej białka i 30% więcej wapnia. Dodatek wapnia czyni takie napoje w USA najszybciej rozwijającym się segmentem napojowym. Fairlife nie będzie zawierał laktozy.
Nowy napój pozycjonowany jest do segmentu premium i należy spodziewać się tego, że Coca-Cola wiele oczekuje od segmentu mlecznego. Jest to ciekawa sprawa, gdyż rynek tradycyjnego mleka w USA ma tendencję do stopniowego – ale jednak – osuwania się w dół.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25