Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Hochland organizuje loterię „Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2014-10-22 09:03:08

W połowie października Hochland wystartował z silnym wsparciem urodzinowej loterii konsumenckiej „Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”. Działania reklamowe obejmują radio, Internet (kluczowe serwisy), Outdoor (Citylighty oraz tablice 6x3m), aktywności PR w prasie, a także materiały POS.

Kampania radiowa jest realizowana przy użyciu pakietu ZET Barometr, w skład którego wchodzi Radio ZET, Pakiet 50 Stacji Niezależnych oraz Antyradio. Kampania radiowa, w której wykorzystano duo-spoty 20”+10”, emitowane w godzinach popołudniowych, trwa od 15 października do 21 listopada.
W Internecie zaplanowano kampanię wizerunkową o bardzo dużym zasięgu, w kluczowych serwisach: wp.pl, onet.pl, interia.pl, serwisy Agory z naciskiem na sekcje tematyczne skierowane do kobiet. Kampania w Internecie wykorzystuje użycie dużych formatów reklamowych: Double Billboard, Triple Billboard, Halfpage i działania o bardzo dużym zasięgu na jakościowych serwisach. Kampania trwa od 14 października do 30 listopada. Estymowany zasięg to 17,6 mln Unikalnych Użytkowników.
Kampania outdoorowa jest realizowana przy użyciu dwóch form nośników reklamowych: Citylight’ów (1,2x1,8 m) oraz tablic FL 18 (6x3 m) i jest realizowana na terenie Warszawy, Poznania, Krakowa, Łódzi, Katowic, Wrocławia, Szczecina, Trójmiasta. W kampanii użyto 600 nośników typu Citylight, które usytuowane są w pobliżu większych sklepów i centrów handlowych, co pozwala na przypomnienie o produkcie przed decyzją zakupową. Kampania przy użyciu Citylight’ów trwa od 16 do 31 października. Z kolei w przypadku kampanii wykorzystującej tablice FL 18 użyto 218 nośników. Tablice te zlokalizowane są przy głównych ciągach komunikacyjnych 8 głównych miast. Gwarantuje to zasięg w przestrzeni miejskiej, bardzo dobrą widoczność oraz budowanie wizerunku. Kampania przy użyciu tablic FL 18 trwa od 1 do 30 listopada.
Idea promocji – 20 tys. zł dziennie na 20 lat Hochland – wykorzystuje 20-letnią obecność Hochland w Polsce i zwiększa zainteresowanie konsumentów produktami marki Hochland oraz zachęca ich do zakupów. Zasady promocji polegają na wykorzystaniu prostego i sprawdzonego mechanizmu: KUP 1 z promocyjnych produktów Hochland z unikalnym kodem i zachowaj paragon, WYŚLIJ SMS i wygrywaj 20 tys. zł dziennie, przez 8 tygodni. Szczegółowy regulamin dostępny jest na stronie www.hochland20lat.pl.
Promocja trwa dwa miesiące, od 01.10 do 28.11.2014. Produkty objęte promocją to większość asortymentu serów Hochland: krążki topione Hochland, krążki twarogowe Hochland, plastry topione Hochland, plastry twarogowe Hochland, bloczki topione Hochland, kubeczki topione Hochland, plastry żółte Hochland, Hochland pleśniowe (camembert i brie). Wszystkie z nich na potrzeby akcji zostały specjalnie oznakowane.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25