1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Konsument kieruje się ceną i marką

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Sery twarogowe to jedna z najchętniej kupowanych kategorii serów w naszym kraju. Polski konsument preferuje klasyczne smaki najbardziej znanych rodzajów serów, najczęściej czyste bez dodatków, o smaku śmietankowym ewentualnie ziołowym – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Konsument często kieruje się ceną, ale – co nas cieszy – także marką. Chociaż jest to rynek zdecydowanie rozdrobniony, na którym funkcjonuje wielu graczy z niezwykle zróżnicowaną ofertą asortymentową, sztandarowym produktem Hochland w tej kategorii był i jest serek Almette, goszczący na polskich stołach od 1998 roku.

– W Polsce konsument jest konserwatywny w wyborze, ale innowacje w marketingu są koniecznością, konsument poszukuje nowych rozwiązań produktowych, jest są coraz bardziej wygodny, stosując serki czy kremy do smarowania pieczywa zastępuje najczęściej masło lub margarynę. W ten sposób kanapka bez dodatkowych składników jest praktycznie gotowa do spożycia. Dobry smak to chyba jeden z najważniejszych powodów, dla którego Polacy sięgają po określony produkt. Pozytywne wrażenia smakowe na długo pozostają w pamięci, przywołując ulubiony smakołyk przy każdej okazji. Smak produktu jest jedną z jego najważniejszych cech, świadczących zarówno o jakości, jak i rozpoznawalności marki. Almette wyróżnia przede wszystkim nadzwyczajna lekkość i naturalna świeżość. Powstaje z najwyższej jakości starannie dobranych składników, dzięki czemu każde spotkanie z Almette to prawdziwa przyjemność dla podniebienia – mówi nasz rozmówca.
– Almette to sztandarowy produkt Hochland, jeden z najpopularniejszych serów kremowych twarogowych w Polsce, lider rynku. Charakterystyczne opakowanie stylizowane na formę skopka, jest bardzo praktyczne. Uruchomienie w 1997 roku produkcji Almette okazało się wielkim sukcesem firmy Hochland na polskim rynku. Wysoka jakość w połączeniu ze sprawnym marketingiem sprawiły, że w niedługim czasie serek Almette stał się najczęściej kupowanym produktem w swoim segmencie. Smak śmietankowy jest jednym z najbardziej popularnych. W tym roku Almette inspiruje nowymi owocowymi smakami! Almette fruit to linia lubianych serków Almette w wydaniu owocowym. Seria składa się z trzech smaków: gruszka-jabłko, wiśnia-żurawina oraz jagoda-malina. Odpowiednio dobrane kompozycje smaków tworzą oryginalne i aromatyczne połączenia. Puszyste serki w nowych, owocowych wariantach to doskonała alternatywa dla klasycznych śniadań oraz świetny pomysł na słodką przekąskę. Znakomicie komponują się z chrupiącą bagietką, jak i z naturalnym musli w formie lekkiego deseru. Polecane również, jako dodatek do naleśników, gofrów czy też croissantów. To inspiracja i zachęta do odkrywania własnych, owocowych wariacji – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.