1. Aktualności
  2. Polska

Mleczarnia Turek: Silna marka to dobry argument w negocjacjach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Markę Turek wyróżnia przede wszystkim dbałość o wysoką jakość produktów. Działamy według najwyższych standardów jakościowych i nie uznajemy w tej kwestii żadnych kompromisów – mówi Forum Mleczarskiemu Monika Idźkowska, Brand Manager w Mleczarni Turek. – Kontroli podlegają zarówno surowce, półprodukty oraz produkty finalne. Każdą partię produkcyjną poddajemy dodatkowym badaniom na zawartość bakterii oraz drobnoustrojów. Posiadamy do tego własne nowocześnie wyposażone laboratorium.


– Gama produktów Mleczarni Turek jest bardzo szeroka i obejmuje zarówno sery świeże jak i pleśniowe. Oferujemy produkty dedykowane szerokiej grupie konsumentów jak również marki premium takie jak Tartare w serach świeżych. Strategia taka pozwala odpowiadać na wszystkie potrzeby naszych konsumentów, nawet na te najbardziej wysublimowane – podkreśla Monika Idźkowska. – Turek Naturek Puszysty to produkt, który może poszczycić się tak zwaną „czystą etykietą-clean label”, co oznacza, że do jego produkcji nie używamy konserwantów, polepszaczy smaku czy sztucznych aromatów. W rosnącej kategorii serów kozich, w których marka Turek jest niekwestionowanym liderem – udziały ilościowe marki Turek w rynku serów kozich wynoszą 20,7% * – i które zdobywają coraz większe uznanie wśród konsumentów marka Turek ma dwie propozycje, Turek Kozi Natura oraz nowość –Turek Kozi Ziołowy, dostępny od lipca tego roku. Konsumentom dbającym o szczupłą sylwetkę, którzy poszukują żywności o obniżonej kaloryczności marka Turek proponuje produkty Turek Figura. Znajdziemy tu aż 4 propozycje w serach świeżych oraz 4 w serach pleśniowych – wskazuje Brand Manager w Mleczarni Turek.
– Marka Turek może poszczycić się pozycją lidera i eksperta na rynku markowych serów pleśniowych. Udziały ilościowe Marki Turek w rynku serów pleśniowych wynoszą 18,8% **. Pozycję tą zawdzięczamy zaawansowanej technologii, innowacyjnemu podejściu do produktu oraz umiejętności odpowiadania na zróżnicowane potrzebny naszych konsumentów. Jakość i zaufanie jakim konsumenci darzą produkty marki Turek to dla nas powód do dumy jak i motywacja do dalszego rozwoju. Nasze starania są na rynku zauważalne i docenione, dowodem czego są liczne nagrody i wyróżnienia – dodaje Monika Idźkowska.
– Silna marka o wysokiej rozpoznawalności przez konsumentów to zawsze dobry argument w negocjacjach handlowych. Marka Turek jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek serów świeżych oraz pleśniowych, dotyczy to zarówno świadomości spontanicznej jak i wspomaganej. Bogata oferta produktowa, indywidualne podejście do każdego klienta oraz wsparcie marketingowe naszych marek Turek i Tartare to najistotniejsze argumenty, na których opierają się nasi handlowcy – podsumowuje nasza rozmówczyni.
*Mleczarnia Turek za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, udział wolumenowy marki Turek w kategorii serów świeżych kozich, w rocznym okresie skumulowanym siepień 2013 – lipiec 2014.
**Mleczarnia Turek za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, udział wolumenowy marki Turek w kategorii serów pleśniowych, w rocznym okresie skumulowanym sierpień 2013 – lipiec 2014.