Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Czysta etykieta nie może być zabiegiem tylko marketingowym

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-09-12 09:55:45

– Czysta etykieta to nowy kierunek, który rozwinął się w ciągu ostatnich lat na rynku europejskim, a wcześniej na rynku amerykańskim – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Źródłem zjawiska określanego jako czyszczenie etykiet, były przeprowadzone na brytyjskim uniwersytecie w Southampton badania dotyczące wpływu mieszanki kilku barwników pochodzenia syntetycznego oraz benzoesanu sodu na nadaktywność u dzieci. W obecnych czasach ogromną popularnością cieszą się środki spożywcze zwane naturalnymi. Podążanie za trendem czystej etykiety jest pozytywnym zabiegiem pod warunkiem, że faktycznie jest przejawem czystych intencji, a nie zabiegiem marketingowym i o ile faktycznie zostaną dokonane zmiany w składzie produktów – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

– Pod marką Almette rozpoczęliśmy małą rewolucję, promując „czysty” wizerunek marki. Kolejny raz Hochland podjął wyzwanie kreowania innowacyjnych segmentów rynkowych. Almette – zaprasza do strefy wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów już od paru lat. W wyniku prac optymalizujących receptury kultowy produkt firmy Hochland – ser Almette – stał się jeszcze lepszy! Konsument Almette nie musi wiedzieć co to są zagęstniki, barwniki i konserwanty, gdyż w Almette ich po prostu nie ma. Te racjonalne argumenty podkreślają wyróżnialność marki Almette! Nowe opakowania dostępne są na rynku od 2012 roku. Wartościami marki Almette od zawsze były i są lekkość i delikatność, naturalność, wysoka jakość sera, przyjemność z jedzenia oraz bliskość dzielenia się z innymi – wylicza Jacek Wyrzykiewicz.
– Almette to także bardzo silna marka na poziomie emocjonalnym i komunikacyjnym, istnieje na polskim rynku od 1995 roku, jest niekwestionowanym liderem kategorii puszystych serów kremowych twarogowych. Portfolio Almette obejmuje sporo wariantów smakowych, między innymi: śmietanka, zioła, jogurt, chrzan, szczypiorek i cebula, ogórek i zioła, czosnek niedźwiedzi, bazylia. Ostatnio grupa serów Almette została wzbogacona o nowy smak – Almette z kolorowym pieprzem!, która odpowiada na oczekiwania konsumentów, łączy puszysty ser Almette z wyjątkową kompozycją kolorowego pieprzu, co daje idealny, wyrafinowany, ale jednocześnie „swojski” i znany smak! Nowa Almette z kolorowym pieprzem jest zgodna z aktualnymi trendami, „czysta” receptura nie posiada zagęstników, barwników i konserwantów.
– Jednocześnie do tradycyjnych smaków dołączyła nowa linia owocowa Almette Fruit – dodaje nasz rozmówca. – Seria Almette fruit składa się z trzech smaków, które inspirują – idąc w parze: gruszka-jabłko, wiśnia-żurawina oraz jagoda-malina. Odpowiednio dobrane kompozycje smaków tworzą oryginalne i aromatyczne pary.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25