Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Masmal: Dyskonty mogą zostać liderem sprzedaży serów w plastrach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-09-11 11:05:56

© masmal

– Praktycznie w każdym sklepie widoczne są sery w plastrach. Świadczy to o tym, że handel nie może pominąć tych produktów – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskim Handel Szymon Rybczyński, Prezes Zarządu w firmie Masmal Dairy. – Producenci dostrzegli jak duże znaczenie dla konsumenta ma praktyczność podania produktu. Jakość opakowań podniosła jeszcze bardziej ich znaczenie a konsumenci w pełni zaakceptowali tę formę sprzedaży serów. Pojawiły się sery żółte mierzwione jak i różne rodzaje serów twarogowych. Dlatego uważam, że idea serów w plastrach nadal się rozwija i już niedługo zapewne nas mile zaskoczy – dodaje nasz rozmówca.

– Oceniając rynek serów w plastrach uważam, że najpopularniejszymi są sery żółte. Praktycznie oferta jest tak szeroka, że można bez większego problemu kupić każdy gatunek sera. Jednak w ostatnim czasie dostrzegam również coraz większą ofertę na rynku serów twarogowych. To interesująca nowość i zapewne dobra propozycja dla handlu – wskazuje Prezes Zarządu Masmal Dairy.
– Według mojej oceny największy udział w sprzedaży w ujęciu wartościowym mają sery żółte a za nimi topione. Sery twarogowe zapewne są liderem wzrostu procentowego. Sklepy wielkopowierzchniowe nadal pozostają liderem sprzedaży serów w plastrach. Możliwości wystawiennicze są niewątpliwie ich największym atutem. Jednak dynamiczny rozwój sklepów dyskontowych może tę sytuację zmienić. Sukcesywnie poszerzają one bazowy asortyment, do których sery żółte bez wątpienia należą – zauważa Szymon Rybczyński.
– Znacząca zmiana zaszła w sprzedaży serów na stoiskach otwartych. To tam właśnie klient może kupić dowolną ilość gotowych i pokrojonych serów w plasterkach. Coraz większa ilość sklepów oferuje krojenie sera w plastry z wybranego kawałka na miejscu. Ale także na stoisku samoobsługowym gama artykułów i gramatur ciągle się poszerza – podsumowuje Szymon Rybczyński, Prezes Zarządu w firmie Masmal Dairy.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25