Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Masmal: Na rynku serów topionych zanika kiełbaska

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2014-08-20 09:13:49

– Oceniając rynek serów topionych pod względem struktury sprzedaży najsilniejszą pozycję mają nadal sery w plastrach – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Szymon Rybczyński, Prezes Zarządu w firmie Masmal Dairy. – Zaraz po nich są sery w bloczkach, których i firma Masmal jest od niedawna producentem. Należy nadmienić, że sery i kremy topione w opakowaniach typu pudełka są stosunkowo nowym produktem. Praktyczność opakowania jest ich mocną stroną i bardzo istotną dla klienta. Trafiły one w gusta klientów i choć na razie stanowią tylko kilka procent w sprzedaży ogółem to ich wartość będzie wzrastać. Sprzedaż serków w opakowaniach typu „kiełbaska” jest coraz mniejsza i praktycznie zanika.

– Producenci bardzo mocno poszerzyli ofertę smaków. Teraz klient może kupić np. goudę z dodatkiem szynki czy wielu różnorodnych ziół, warzyw lub grzybów. Praktycznie brak ograniczeń w komponowaniu nowych smaków owocuje corocznie nowym rodzajem wskazuje Prezes Zarządu Masmal Dairy.
– Zauważalnym trendem wśród społeczeństwa jest moda na zdrowy styl życia a co za tym idzie spożywanie artykułów z kategorii eko lub bio, czyli jak najmniej przetworzonych. Wzrost świadomości o spożywanym produkcie służy też poprawie naszego zdrowia. Pomimo tych faktów nie zauważyliśmy spadku zainteresowania naszymi produktami – dodaje nasz rozmówca.
– Rozwój, jakość opakowań wpływa na decyzje o wyborze produktu. W tej chwili produkty są lepiej zabezpieczone przed utratą swoich walorów, a to przekłada się na zadowolenie konsumenta. Natomiast szeroko rozumiana atrakcyjność opakowań przyciąga oko. To cieszy zapewne handel, ponieważ wpływa na zwiększone zakupy. Zastosowanie w opakowaniach taśmy ułatwiającej otwieranie serków to dobrze sprawdzona innowacja, która również została przez nas wprowadzona – podsumowuje Szymon Rybczyński, Prezes Zarządu w firmie Masmal Dairy.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25