Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Plastry to ważny element oferty

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-08-19 15:55:22

© hochland polska

– Idea plastrów nadal jest sporym walorem – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Popularnością cieszą się zarówno plastry żółte, topione, jak i twarogowe. Będąc najsilniejszym graczem na rynku markowych producentów serów mamy szeroką i najsilniejszą dystrybucję numeryczną i ważoną naszych produktów, jesteśmy obecni praktycznie we wszystkich sieciach handlowych w Polsce. Sukces plastrów Hochland to wynik konsekwentnej pracy nad wzmacnianiem marki i jej przewag rynkowych. Koncentracja na produktach markowych to filozofia całego koncernu. Podobnie jest w Polsce. Nasze produkty i marka Hochland przyciąga do sklepów konsumentów, buduje wartość kategorii oraz rozwija ją poprzez innowację. Z tego względu pozostajemy w gronie strategicznych partnerów każdej sieci i każdego detalisty.

– Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Chętnie wybierane są naturalne produkty i przyrządzane z nich smaczne posiłki. Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga do dawnej tradycji. Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiada nowy segment serów twarogowych Hochland w plastrach, który wprowadziliśmy na rynek w ubiegłym roku.
– Rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach łączy w sobie pyszny, naturalny smak i nowoczesną formę i dostępna w kilku wariantach smakowych: naturalnym, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem, także z pieprzem – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – W ubiegłym roku na rynku pojawiły się także wyjątkowe smaki serów żółtych Premium, wyrafinowane warianty z dużym oczkowaniem: Emmentaler Classic, Maasdamer Caracter i Kaaslander Premium w plastrach. Wreszcie Hochland – lider na rynku serów topionych w Polsce i absolutny numer 1 na rynku serów topionych w plasterkach - proponuje nowość – Plastry topione Śmietankowe – nowy smak w rodzinie Hochland, który dostępny jest w sprzedaży od lipca tego roku! Plastry to ważna kategoria serów topionych w Polsce, zdaniem ekspertów warta rocznie 150 mln PLN, które mają udział 28% wartościowo w dużej (10,3% wartościowo) kategorii serów topionych. Hochland jest zdecydowanym liderem rynku w kategorii plastrów topionych w Polsce (udziały szacowane na 60% wartościowo), a wariant Śmietankowy to najlepszy smak, także w kategorii krążków topionych i drugi w kategorii bloczków topionych – dodaje nasz rozmówca.
– Bardzo atrakcyjne i praktyczne opakowanie Plastrów topionych Hochland Śmietankowych zachęca do zakupów. Opakowanie jest wyposażone w system ułatwiający otwieranie i zamykanie, zawiera osiem plasterków sera topionego, każdy pojedynczo pakowany w folię.
– Dzisiejsza struktura handlu trochę zaciera klasyczny do tej pory podział pomiędzy handlem nowoczesnym i tradycyjnym. Jako firma chcemy być wszędzie tam, gdzie nabywca może mieć potrzebę kupna sera. Poprzez odpowiedni dobór asortymentu i formatów opakowań różnicujemy ofertę pomiędzy typami sklepów. Każdy sklep, każdy nabywca i każdy konsument jak dla nas tak samo ważny. Spora część naszych nakładów marketingowych poświęcana jest nowościom. W tych działaniach stawiamy na masową komunikację. To co różnicuje nasze działania w poszczególnych kanałach, to element egzekucyjny, natomiast strategia i koncepcja działań są takie same dla wszystkich kanałów sprzedaży. Efektywne zarządzanie kategorią to jeden z kluczowych elementów dla detalu, by mógł efektywnie odpowiadać na rosnącą presję na rynku handlu w Polsce. Stawiamy na ciągłe udoskonalanie naszej oferty poprzez odpowiedni dobór smaków, a nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera - podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25