Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Serek wiejski produkowany przez Piątnicę bezkonkurencyjny także na rynku rosyjskim

Źródło: Piątnica (OSM)   Dodano: 2014-07-01 10:00:52

Polska spółdzielnia mleczarska OSM Piątnica wzmacnia swoją obecność za wschodnią granicą naszego kraju i poszerza portfolio eksportowanych produktów. Jeden z hitów eksportowych firmy - Serek Wiejski, dostępny w Rosji pod marką Danville, został ponownie doceniony przez rosyjskich konsumentów i zwyciężył w konsumenckim teście produktów. Piątnica (OSM planuje przy tym wprowadzić na tamtym rynku nową markę.

To już drugie zwycięstwo serka Piątnicy w tym prestiżowym konkursie. Test został przeprowadzony w programie Zakup kontrolowany, wyemitowanym przez Program Pierwszy rosyjskiej TV publicznej. Oceniono w nim 5 serków wiejskich typu cottage cheese różnych marek. W wyniku oceny organoleptycznej, badania laboratoryjnego i dokładnego badania składu najwyższą ocenę przyznano serkowi Danville, produkowanemu przez Piątnicę. O jego wygranej zdecydował całkowicie naturalny skład, wyjątkowy smak oraz atrakcyjne opakowanie. Badanie laboratoryjne wykazało, że jako jedyny spośród przebadanej piątki nie zawiera konserwantów i ma najwyższą zawartość białka. Dzięki temu, serek okazał się bezkonkurencyjny i, podobnie jak przed rokiem, został okrzyknięty zwycięzcą konkursu.
Rosja, tak jak pozostali wschodni sąsiedzi Polski, jest znaczącym odbiorcą wyrobów mlecznych produkowanych w naszym kraju, w tym serów twarogowych, których spożycie utrzymuje się na tamtejszych rynkach na wysokim poziomie. Piątnica (OSM) ze swoimi produktami jest obecna w Rosji od 2006 r., nieustannie zwiększając udział w rynku. Sprzedaż produktów firmy na rynki wschodnie w 2013 roku stanowiła już około 2% obrotów Spółdzielni. Na tym jednak nie koniec. W najbliższych miesiącach, Piątnica (OSM) planuje poszerzenie portfolio eksportowanych do Rosji produktów i wprowadzenie na tamtejszy rynek zupełnie nowej marki własnej.
Program Zakup kontrolowany, w którego teście serków wiejskich zwyciężył produkt Piątnicy, nadano 29 maja 2014 roku w Programie Pierwszym rosyjskiej TV publicznej. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie http://www.1tv.ru/prj/contrzak/vypusk/31712.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25