1. Aktualności
  2. Polska

Frąckowiak (ZPSiH): Pozycja marek własnych jeszcze się umocni

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© frąckowiak

– Produkty pod marki handlowe, w naszym przypadku, tworzy się dla klienta świadomego jakości i smaku – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – Produkujemy kilka wysokojakościowych marek własnych dla sieci delikatesów i supermarketów.


– Szczególnie podatne na bycie w orbicie zainteresowań kupców są produkty powszechne nabiałowe oraz regionalne, a także tradycyjne – przyciągające zasobnego klienta. Pozycja marek własnych w grupie artykułów mleczarskich jest bardzo mocna, rosnąca jeśli sieć inwestuje w promocję swej marki własnej. Z pewnością spodziewamy się istotnego umocnienia marek własnych w nabiale – dodaje nasz rozmówca.
– Praca pod marką własną promuje produkt jako taki i upowszechnia go wśród konsumentów dbając o 100% dostępność na półce – dodaje Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH).