1. Aktualności
  2. Polska

Śniadaniowa niezmiennie najlepsza w kampanii telewizyjnej

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© bielmar
© bielmar

Śniadaniowa rodzina margaryn do smarowania pieczywa będzie bohaterką kampanii telewizyjnej Spółki „Bielmar”, zaplanowanej na okres od 28 kwietnia do 18 maja br. przez Optima Marketing Group.
Kompleksowe działania reklamowe dla marki Śniadaniowa, obecnej w ofercie Spółki „Bielmar” od 20 lat, zaplanowano w telewizji, na outdoorze, w prasie, Internecie oraz w punktach sprzedaży.


W pierwszej połowie kwietnia, billboardy z wizerunkiem Śniadaniowej pojawiły się w wybranych lokalizacjach na terenie Górnego Śląska, w Warszawie i Poznaniu. 28 kwietnia startują emisje 30-sekundowych spotów w Polsacie, TVP, TVN i kanałach tematycznych. Reklamy prasowe zamieszczono w wybranych magazynach konsumenckich i branżowych.
Celem kampanii, realizowanej pod hasłem „Śniadaniowa – nasza niezmiennie najlepsza!” jest wzmocnienie wizerunku marki, jako dostawcy produktów wysokiej jakości, które mimo zmieniających się trendów w przygotowywaniu posiłków, stanowią stały i niezbędny element rodzinnego śniadania.
Kampanię reklamową wspierają działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji m.in. promocje cenowe, layouty w gazetkach hurtowni i sieci handlowych, materiały POS, animacje w sklepach, emisje spotów na ekranach w placówkach handlowych.
Kreację i produkcję wszystkich materiałów do kampanii oraz zakup mediów powierzono agencji Optima Marketing Group Sp. z o.o. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Czas trwania: kwiecień – maj 2014 r.
Klient: Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”
Produkt: Śniadaniowa Klasyczna, Śniadaniowa z Masłem, Śniadaniowa Premium
Rodzaj kampanii: wizerunkowa
Hasło kampanii: Śniadaniowa – nasza niezmiennie najlepsza!
Media: telewizja, outdoor, prasa, Internet
Kreacja: Optima Marketing Group Sp. z o.o.
Dom mediowy: Optima Marketing Group Sp. z o.o.
PR: Kolterman Media Communications