Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Lactalis Polska: Produkty „On the Go” zyskują na znaczeniu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-04-28 15:21:13

© lactalis polska

– Obecnie coraz wiele osób żyje „w biegu” nie zawsze mając czas na regularne posiłki. Zmieniają się też nasze nawyki żywieniowe, Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na to co konsumują, stąd produkty „on the go” na bazie mleka zyskują na znaczeniu – mówi Forum Mleczarskiemu Aleksander Czepelewski, Strategic Marketing Director w Lactalis Polska. – Ich Konsumenci to już nie tylko osoby aktywne, spędzające czas poza domem, ale także osoby ceniące sobie wygodę i szybkość oraz dzieci i młodzież. Rynek wyrobów mleczarskich dostosowuje się do tych zmian preferencji stąd też dynamiczny wzrost rynku produktów pitnych. Kategoria „on the go”, to między innymi wygodna butelka, którą można bezpiecznie transportować oraz łatwo i szybko otworzyć – wskazuje Aleksander Czepelewski.

– Sklepy kanału nowoczesnego, wielkoformatowe, są istotne ze względu na fakt, że to tu Konsumenci zaopatrują się na cały tydzień. Nie muszą potem wstępować po drodze po swój ulubiony, odżywczy jogurt pitny, mają go zawsze „pod ręką” w lodówce – pyszna przekąska odpowiednia o każdej porze dnia, na przykład Jovi Duet lub Jovi Jogurt do picia 0%. Z punktu widzenia okazji do konsumpcji duży potencjał sprzedażowy dostrzegamy w sklepach tradycyjnych (typu convienience) – istotna jest tutaj kwestia szerokiej dostępności i bliskości tych sklepów oraz ograniczonej oferty ułatwiającej podjęcie szybkiej decyzji zakupowej – wskazuje nasz rozmówca.
– Popyt na produkty mleczarskie „on the go” rośnie od kilku lat. Przy wyborze Konsumenci kierują się marką, smakiem, opakowaniem (kształtem, atrakcyjnością designe’u), a także jakością no i oczywiście ceną. Istotny jest również aspekt zdrowotny produktów mlecznych, co często decyduje o preferencji tej kategorii w stosunku do innych o podobnym charakterze – dodaje Dyrektor w Lactalis Polska.
– Marka Jovi ma w swojej ofercie szeroką gamę produktów „on the go”, przede wszystkim cieszące się największą popularnością napoje jogurtowe Jovi Duet w siedmiu owocowych duo-smakach. Kontynuując sukces tej linii w maju firma Lactalis wprowadza na rynek letnią edycję Duet Egzotyczny w trzech smakach: ananas-acerola, pomarańcza-cytryna i marakuja-papaja.
– Jovi to także popularne jogurty do picia 0% (apetyczna truskawka, aromatyczna wanilia, słoneczne pomarańcza-mango i tropikalne ananas-kokos). To linia produktowa dla osób szczególnie dbających także o linię, bez tłuszczu i cukru.
Wraz z majowymi nowościami Jovi Duet, na rynku pojawi się nowa gama Jovi Śniadaniowy. Nowa linia produktów większej butelce 700 g na rodzinny poranek, najlepiej smakuje z płatkami śniadaniowymi. Zmianie ulegnie również gama Kefirów Jovi – pojawią się cztery smaki apetyczna truskawka, pachnące owoce leśne, śliwka suszona i naturalny w wersji 1,3% tłuszczu – podsumowuje Aleksander Czepelewski, Strategic Marketing Director w Lactalis Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25