1. Aktualności
  2. Świat

Australia: Rośnie liczba rodziców kupujących serowe przekąski

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© forum mleczarskie

Badanie Roy Morgan na próbie 19500 osób pokazało, że potroiła się liczba rodziców z dziećmi poniżej 16 lat kupujących serowe przekąski. Dane dotyczą okresu październik 2012 – wrzesień 2013 i okresu go poprzedzającego. W grupie rodziców mających dzieci w wieku 0-5 lat liczba gospodarstw domowych wzrosła do 20%, za nimi plasuje się grupa gospodarstw domowych z dziećmi w wieku 6-11 lat (18%). W grupie gospodarstw domowych z dziećmi w wieku 12-16 lat, analogiczny wynik wyniósł 14%.


Największy wzrost odnotowują marki handlowe oraz Krówka Śmieszka. Marki Babybel, Bega Stringers i Kraft Cheese są popularne w tym samym stopniu.
Co ciekawe produkty Kraft Cheese są najbardziej popularne w gospodarstwach domowych z dziećmi w wieku 0-5 lat, podczas gdy Bega Stringers wśród tych z dziećmi w przedziale 6-11 lat, a Krówlka Śmieszka w gospodarstwach z dziećmi w wieku 12-16 lat.