1. Aktualności
  2. Świat

USA: Koniec kampanii „Got Milk”

Źródło: wirtualnemedia.pl
Autor: Janusz Górski
© got milk

Kampania, której tradycje sięgają 1993 roku dobiegła końca. Jej format uznano za wyczerpany. Pomysłodawcą kampanii była agencja Goodby Silverstein & Partners. Kampania miała na celu propagowanie picia mleka, jako elementu wartościowej diety, prawidłowego odżywiania się i stylu życia. W kampanii przewinęły się dziesiątki znanych postaci amerykańskiego show-biznesu m.in.: Salma Hayek, Heidi Klum, Gisele Bunsdchen, Shaquille O\'Neil, Miley Cyrus, Rihanna, Usher i wielu innych.
Kampania zaistniała dzięki programowi The Milk Processor Education i to właśnie jego pomysłodawcy postanowili ją zakończyć. Uznano, że format jest wyczerpany i zdecydowano się na jego kontynuację pod nową nazwą „Milk Life”.