1. Aktualności
  2. Polska

Turek: Nowe logo eksperta w dziedzinie serów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Od października 2013 r. zmieniło się logo oraz szata graficzna produktów marki Turek. Nowe logo, nowoczesne i eleganckie, nawiązuje jednocześnie do tradycji i czerpanej z pokolenia na pokolenie wiedzy eksperckiej, gdyż rok 1935 to moment powstania Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Turku.


Zmiana, której poddano ofertę, dotyczy także wyglądu opakowań i nazw produktów. Turek Camembert w nowym opakowaniu nazywa się Turek Aksamitny camembert – oddając kremowość i aksamitność sera pleśniowego. Turek Puszysty zmienia nazwę na Turek NaTurek – podkreślając, że każdy produkt tej linii zawiera jedynie naturalne składniki. Dotychczasowy Turek Świeży to Turek Świeży Smak – jego nazwa oddaje prawdziwy charakter tego produktu. Na opakowaniu podkreślona została informacja o braku substancji konserwujących.
Marka Turek pozostaje liderem sprzedaży w kategorii serów pleśniowych. Utrzymuje także stabilną pozycję i udziały rynkowe w silnie rozdrobnionej kategorii serów do smarowania.
Planowane jest silne wsparcie marketingowe dla odświeżonej oferty produktowej marki Turek. Poza kampanią telewizyjną i wsparciem w Internecie, produkty będą wspierane poprzez materiały POS i promocje handlowe.