1. Aktualności
  2. Polska

Almette inspiruje nowymi owocowymi smakami!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Hochland Polska wykorzystując sukces wariantu Almette z Gruszką z Jabłkiem, wprowadza na rynek, od początku lutego, dwa nowe owocowe smaki: Almette z Wiśnią i Żurawiną oraz Almette z Jagodą i Maliną. Tworzy tym samym nową owocową linię Almette Fruit, która jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę - bez zagęstników, barwników i konserwantów.


Dzięki nowej owocowej linii Almette Fruit konsumenci jeszcze bardziej odczują przyjemność jedzenia serków puszystych i zainspirują się do jedzenia ich nie tylko na kanapce… Nowe owocowe smaki Almette zostaną wsparte szeroko zaplanowanymi działaniami promocyjno marketingowymi, a wśród nich znajdą się między innymi POS-y, prasa, telewizja, kino, PR, blogi, Internet, a także promocje i degustacje w punktach sprzedaży, szczegóły już wkrótce!
Za kreację i realizację kampanii dla owocowej linii Almette Fruit odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.