Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

„Najlepszy Produkt 2014” i Złoty Medal dla Almette z kolorowym pieprzem i Hochland Twarogowy!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2014-01-15 09:42:35

Almette z kolorowym pieprzem i Hochland Twarogowy – ubiegłoroczne nowości Hochland Polska - zgłoszone do badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2014”, zostały docenione przez konsumentów i zdobyły I miejsce i tym samym Złoty Medal! Almette z kolorowym pieprzem zwyciężył w kategorii Produkty Mleczne, a Hochland Twarogowy w kategorii Innowacja Spożywcza!

Badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt 2014”, wyłoniło najbardziej udane premiery rynkowe w aż 48 kategoriach. Projekt ten jest polską wersją prestiżowego badania „Produkt des Jahres”, realizowanego od 14 lat na niemieckim rynku i spotka się z ogromnym zainteresowaniem zarówno producentów, jak i konsumentów. Rozdanie nagród odbyło się wczoraj, 14 stycznia, w stołecznym hotelu Westin, na uroczystej gali, którą poprowadził Krzysztof Ibisz.
Almette z kolorowym pieprzem odpowiada na oczekiwania konsumentów, łączy puszysty ser Almette z wyjątkową kompozycją kolorowego pieprzu. Nowość rynkowa jest zgodna z aktualnymi trendami, „czysta” receptura nie posiada zagęstników, barwników i konserwantów.Trwa silne wsparcie mediowe dla Almette z kolorowym pieprzem. Main Messager kampanii to: Nowy serek Almette z kolorowym pieprzem pobudza wyobraźnię. Komunikacja ma na celu zapoznać konsumentów z nowym wariantem smakowym Almette oraz podkreślić, iż wariant Almette z kolorowym pieprzem stanowi doskonałą inspirację do niekończących się eksperymentów kulinarnych. Kampania obejmuje kilka mediów równocześnie, TV sponsoring, advertoriale w 8 tytułach prasowych – najpoczytniejszych w grupie docelowej, reklamę w prasie fachowej, PR, kampanię internetową, książeczki z inspiracjami Almette za zakup produktu u wybranych klientów, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do końca lutego 2014.
Hochland Twarogowych w plastrach łączy w sobie pyszny, naturalny smak i nowoczesną formę. Rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach dostępna jest w kilku wariantach smakowych: naturalnym, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem, także z pieprzem. Z kolei Hochland Twarogowy w krążkach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, ma prawdziwie twarogowy, wyrazisty smak. Dopełnieniem atutów jest smarowalna konsystencja, doceniana przez konsumentów i zdecydowanie wyróżniające się opakowania. Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach: Naturalny – 8 x naturalny; Mix – naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem; Duo – naturalny, z pieprzem.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25