1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Marki są źródłem przewagi konkurencyjnej

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Hochland i Almette to dwie najsilniejsze marki serowe w Polsce, a Valbon jest mocny w segmencie serów pleśniowych. Brandy są naszym źródłem przewagi konkurencyjnej – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Sery są nie tylko ważną kategorią na półce sklepowej, ale również jedną z tych, które od lat systematycznie rosną. Tym, co odróżnia nasze produkty od konkurencji, jest brand. Brandy są naszym źródłem przewagi konkurencyjnej.


– W dobie malejących różnic między produktami, to właśnie marka decyduje o sukcesie. Od lat stawiamy na jakość i smak wyrobów, a od tego roku budujemy również silniejsze więzi emocjonalne z konsumentami. Hochland aktywnie wspiera i będzie wspierać swoje brandy, zarówno działaniami ATL, jak również komunikacją w sklepach. Hochland, jako lider kategorii, jest odpowiedzialny za rozwój tego rynku, dlatego mocno stawiamy na innowacje, które stymulują jego rozwój zarówno w wymiarze ilościowym, jak i wartościowym. Chcemy pobudzać coraz to nowe okazje do konsumpcji serów. W 2014 roku planujemy kontynuacje wsparcia naszych wiodących marek. Konsumenci niezmiennie oczekują aktywności ze strony marketerów, a telewizja to ciągle dominujące medium, ponieważ nie ma jeszcze efektywnej konkurencji w budowaniu zasięgu w krótkim czasie. Niemniej inne kanały, szczególnie „nowe media”, nabierają ciągle na znaczeniu – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.
Więcej na ten temat w Forum Mleczarskie Handel 5/2013/