1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Trend zakupu serów do celów kulinarnych będzie pozytywny

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Trudno szacować chłonność placówek cash&carry oraz hurtowni tradycyjnych vs placówek detalicznych pod kątem zakupu serów do zapiekania, każdy z nich kierowany jest do innego odbiorcy. Przykładowo rynek HoReCa zaopatrujący się często w placówkach cash&carry charakteryzuje się zupełnie innymi oczekiwaniami odbiorców od rynku detalicznego. Potencjał mają jednak wszystkie placówki – podkreśla w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Zdecydowanie za większy wolumen sprzedaży serów do zapiekania będą odpowiadać duże placówki, głównie ze względu na większą powierzchnię lady chłodniczej.


– Trend zakupów serów twardych z przeznaczeniem kulinarnym będzie z pewnością pozytywny. Podczas jednych z tegorocznych warsztatów kulinarnych zorganizowanych dla dziennikarzy z dużym powodzeniem udało nam się zachęcić do propagowania naszych nowych serów żółtych w blokach do wykorzystania w kuchni i zapiekania. Goście mogli spróbować łagodnie orzechowego Emmentalera Classic, delikatnie pikantnego Maasdamera Caracter oraz aromatycznie owocowego Kaaslandera Premium. Szef kuchni Tomasz Jakubiak zaprezentował wyjątkowe danie z jednym z serów żółtych Hochland Premium. Quesadilla z duszoną wieprzowiną i serem żółtym Premium Emmentaler Classic zrobiła furorę – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.
– Przewidujemy także dalszy wzrost kategorii serów kremowych oraz, z innego poziomu oczywiście, solankowych. Dla naszej tegorocznej nowości serów solankowych Piato – szef kuchni Tomasz Jakubiak przygotował bardzo inspirujący pomysł na „Pitę z pikantną wołowiną, serkiem Piato w jogurcie z ogórkiem i kolendrą” – palce lizać. Gorąco polecam eksperymentowanie kulinarne w kuchni z produktami znajdującymi się w naszej ofercie! Nasze produkty od konkurencji odróżnia brand. Hochland i Almette to dwie najsilniejsze marki serowe w Polsce, a Valbon jest mocny w segmencie serów pleśniowych. Te brandy są naszym źródłem przewagi konkurencyjnej. W dobie malejących różnic między produktami, to właśnie marka decyduje o sukcesie. Od lat stawiamy na jakość i smak wyrobów, a od tego roku budujemy również silniejsze więzi emocjonalne z konsumentami. Inspiracje kulinarne, o których wspominałem są dostępne na naszych stronach internetowych: seromaniacy.pl; hochland.pl, almette.pl, valbon.pl, zapraszam!