1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Moda na gotowanie jest inspiracją dla konsumentów serów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Sery do zastosowań kulinarnych są coraz bardziej popularne i to głównie ze względu na to, że moda na gotowanie ciągle rozwija się – mówi Forum Mleczarskiemu Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Widać to już niemalże wszędzie, na popularności zyskują coraz bardziej różnorodne telewizyjne programy kulinarne propagujące sztukę dobrego, ale często też unikalnego gotowania. Moda na gotowanie jest dużą inspiracją dla wszystkich potencjalnych konsumentów serów.


– My już kilka lat temu zauważyliśmy ten trend i powołaliśmy do życia serwis internetowy seromaniacy.pl, w ramach którego udało się nam zgromadzić bazę najróżnorodniejszych przepisów kulinarnych właśnie z wykorzystaniem serów. Hochland Polska stawia na specjalizacje, oferuje sery ze wszystkich ważnych segmentów rynku, skupiając się na oferowaniu istotnej wartości dodanej dla handlu i konsumentów – za rozsądną cenę. Nasza strategia oferowania wysokiej jakości za przystępną cenę została zaakceptowana przez rynek – dodaje nasz rozmówca.
– Zainteresowanie serami panierowanymi oraz klasycznymi serami do roztapiania jest w dużej części sezonowe, w okresie jesienno-zimowym z pewnością większe niż w pozostałych porach roku. Samo zapiekanie potraw spotyka się z większym zainteresowaniem konsumentów w miesiącach bardziej chłodnych, chociaż i tu nie ma reguły. Rośnie grupa konsumentów, którzy cenią zdrowy styl życia i związane z nim zdrowe odżywianie. Zwracają uwagę na skład i pochodzenie artykułów spożywczych – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska.