Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Detaliści mocniej wchodzą w świat marek własnych dla dzieci

Źródło: PLMA   Dodano: 2013-10-04 09:33:59

Dwóch największych detalistów europejskich: Carrefour i Asda inwestują w nowe produkty private labels skierowane do dzieci. W Belgii Carrefour odnowił i rozwinął linię Carrefour Kids, gdzie wprowadzono nowe produkty, nowe opakowania, zmieniono również skład. Opakowania i gramatura są przygotowane do tego, aby dzieci mogły je zabrać do szkoły i z nimi podróżować (kategoria ready-to-go).

Asda w Wielkiej Brytanii rozszerza zaś linię Chosen by You do Chosen by Kids. Linia obejmie produkty gotowe tj. przekąski, dania gotowe, które wystarczy włożyć do mikrofalówki, kanapki i owsianki. Sieć handlowa przetestowała je w wielu testach podczas prowadzonych badań rynkowych. Na opakowaniach produktów znalazły się obrazki z potworami, które można ściągnąć za pomocą kodów QR.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25