1. Aktualności
  2. Polska

Alma Market: Rośnie rola jogurtów naturalnych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© alma

– W obecnej chwili największym powodzeniem wśród klientów Almy cieszą się jogurty naturalne, miejsce drugie należy do pitnych jogurtów smakowych w butelce – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel, Ewa Badocha-Kowalska, kupiec kategorii, Alma Market. – . Nietypowe smaki – serie limitowane – i nowoczesne opakowania traktowane są raczej jak produkt, którego smakiem klient chce się rozkoszować, delektować. Niezależnie od ceny są chętnie kupowane. Klienci kupują je nie jako produkt codzienny, a raczej po to, aby sprawić sobie małą przyjemność – dodaje Ewa Badocha-Kowalska z Almy.

– Akcje promocyjne, w tym degustacje, zawsze się sprawdzają, ponieważ są magnesem, który przyciągnie klienta, aby spróbował czegoś nowego. Zwykle po spróbowaniu – jeśli jest to dobry produkt – klient kupuje i często przywiązuje się do danej marki i artykułu. Jest to więc skuteczne narzędzie – wskazuje nasza rozmówczyni.
– Latem zdecydowanie klienci wybierają jogurty pitne. Zimą największym zainteresowaniem cieszą się gęste, tłuste jogurty kubeczkowe np. greckie. Tak, jak w przypadku innych produktów, zawsze decydującym czynnikiem jest smak, cena i marka. – podsumowuje Ewa Badocha-Kowalska z Almy.