Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Rynek serów pleśniowych wzrośnie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2013-08-02 11:29:55

© hochland polska

– Rozdrobnienie upodobań kulinarnych to duże wyzwanie dla masowych marek w branży spożywczej, ponieważ muszą zaspokajać często bardzo różne gusta – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Marka serów pleśniowych Valbon to bardzo silna marka na polskim rynku, zarówno pod względem świadomości, jak i przywiązania do marki. Pozostajemy wierni własnym ideałom, co powoduje że smak i jakość są dla nas najważniejsze. Do tych wyznaczników sukcesu marki chcemy dodać sporo emocji w ramach zapoczątkowanej naszej najnowszej kampanii „serdeczności” – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.

– Tradycja spożycia serów pleśniowych na naszym rynku jest nadal stosunkowo młoda, a ich spożycie jest znacznie niższe niż w takich krajach, jak Niemcy czy Francja. W perspektywie czasu rynek serów pleśniowych będzie rozwijać się, także ze względu na argumenty zdrowotne i odżywcze: mleko i jego przetwory zawierają niezbędne dla prawidłowego rozwoju i funkcjonowania organizmu składniki odżywcze – wyjaśnia Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska.
– Produkcja tego typu wyrobów wiąże się z dużymi inwestycjami. Sery Valbon produkowane są od 2000 roku w Polsce - w zakładzie w Baranowie k. Ostrołęki, jednym z najnowocześniejszych zakładów przemysłu spożywczego w Polsce. Startowaliśmy od podstawowego asortymentu, ale kluczem do sukcesu jest nieustanny rozwój. W naszej ofercie dominują sery pleśniowe paczkowane, te w opakowaniach jednostkowych 100-200 g – dodaje nasz rozmówca.
– Polski konsument jest tradycjonalistą, wybiera smaki naturalne lub śmietankowe. Jest spora grupa konsumentów, którzy lubią czasami spróbować coś nowego, chociażby ser typu miękkiego Valbon Delice w plasterkach oraz Valbon Rouge – oryginalny francuski ser miękki z czerwoną aromatyczną skórką. Oba produkty zdobyły uznanie, podążają za zmieniającymi się gustami i potrzebami naszych konsumentów.
Chcemy każdorazowo podkreślać wyjątkowy smak Valbon oraz to, iż Valbon to produkt idealny na wszystkie okazje, spotkania z rodziną czy przyjaciółmi – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25