1. Aktualności
  2. Polska

Eurial Polska: Konsumenci wciąż szukają nowych smaków

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© eurial polska

– Jesteśmy świadkami interesującej sytuacji na rynku nabiałowym. Z jednej strony kategoria ta jest zdominowana przez produkty z mleka krowiego, w obrębie których innowacyjne rozwiązania wyczerpują się, a z drugiej strony, polscy konsumenci poszukują nowych smaków – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Agnieszka Połomska, Marketing Manager w Eurial Polska.


– Tendencja ta wywołana jest między innymi przez tzw. safari zakupowe, które otwiera preferencje konsumentów na nowości. W takich okolicznościach budowa silnej marki wymaga elastycznego reagowania na urozmaicone potrzeby konsumentów – wyjaśnia Agnieszka Połomska. – Strategia marki Merci Chef! koncentruje się na wykorzystaniu aktualnych trendów konsumenckich i dopasowaniu ich do grupy docelowej. W odpowiedzi na potrzeby rynkowe wprowadzamy nowości do naszego produktowego portfolio. Naszą premierą jest holenderski ser gouda z mleka koziego, promowany pod marką Merci Chef!. Ponadto w gamie produktów Merci Chef! oferujemy świeże roladki i serki do smarowania w rozwiniętej linii smakowej (naturalny, z czosnkiem i ziołami, z pieprzem i z miodem). A dla niezdecydowanych do smaku mleka koziego proponujemy roladkę dojrzewającą Duo, która zawiera po 50% mleka krowiego i koziego – wskazuje Agnieszka Połomska z Eurial Polska.