Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Innowacja – Hochland Twarogowy w krążkach!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2013-07-12 00:38:42

Sery topione w krążkach to rozwijająca się subkategoria. Według ekspertów – to trzecia subkategoria wśród serów topionych, stanowiąca 1/5 udziałów sprzedaży wartościowej, która jest warta rocznie prawie 110 mln zł i cały czas rośnie. Zalety serów topionych w krążkach to przede wszystkim przyjemność płynąca ze smaku, kremowa konsystencja, różnorodność, szeroka dostępność, praktyczność i uniwersalność.

Hochland wprowadza na rynek innowację – Hochland Twarogowy w krążkach – udowadnia tym samym, że zna potrzeby konsumentów, którzy, zgodnie z trendami rynkowymi, poszukują produktów naturalnych i zwracają uwagę na skład i pochodzenie produktów spożywczych. Konsumenci wracają do prostych, domowych smaków, a jednocześnie poszukują nowości, przy czym cenią sobie zdrowy styl życia, zdrowe odżywianie i coraz więcej sportu na co dzień. Wszechogarniający szybki styl życia inspiruje do poszukiwania szybkich i wygodnych rozwiązań. Hochland Twarogowy w krążkach spełnia te wszystkie oczekiwania!
Hochland Twarogowy w krążkach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, ma prawdziwie twarogowy smak i wyraziste, różnorodne warianty smakowe. Dopełnieniem atutów jest smarowalna konsystencja, doceniana przez konsumentów, zdecydowanie wyróżniające się opakowania i wsparcie marką Hochland - najbardziej znaną marką serów w Polsce. Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach:
Naturalny – 8 x naturalny;
Mix – naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem;
Duo – naturalny, z pieprzem.
Wprowadzeniu nowości do sprzedaży będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, które wystartuje we wrześniu w kilku mediach równolegle: telewizji, internecie, prasie. Dodatkowo przewidziano szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych POS-ów.
Masa netto: 140 g; Średnia cena detaliczna: 3,49 zł za opakowanie jednostkowe 140 g.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25