Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Sertop: Ser Oscar był dobrym posunięciem rynkowym

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2013-06-18 22:36:49

© sertop

– Serki topione marki Sertop cieszą się niezmienną popularnością od ponad 50 lat. Konsumenci w każdej grupie wiekowej doceniają wysoką jakość naszych produktów, które są nie tylko pysznym ale i zdrowym dodatkiem do pieczywa, bogatym w łatwo przyswajalne białko oraz wapń. Od lipca 2012 roku do asortymentu naszych serów topionych dołączył Oscar – serek topiony dla dzieci w wersji naturalnej oraz z produkowaną na specjalne zamówienie szyneczką – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.

– Każda porcja serka (opakowanie zawiera trzy kosteczki o zawartości 30 g) to dodatkowa dawka wapnia, który jest tak ważny w procesach rozwojowych najmłodszych konsumentów. Ponadto nasz produkt nie zawiera konserwantów ani żadnych sztucznych barwników. I to jest bardzo istotny argument, który decyduje, że rodzice chętnie sięgają po ten produkt dla swoich pociech. Serki Oscar idealnie nadają się na kanapki oraz do szerszego zastosowania w codziennych i odświętnych daniach kulinarnych. Są doskonałą bazą do zabielania sosów czy zup – dodaje Aneta Będkowska.
– Najmłodsi konsumenci doceniają delikatny smak serka oraz atrakcyjne, kolorowane opakowanie, które przyciąga wzrok dzieci na półkach sklepowych. Amatorzy kolorowanek mają wspaniałą zabawę, gdyż na odwrocie opakowania można znaleźć sympatyczny obrazek z myszką Oscar. Dodatkowo na stronie www.sertop.com.pl można znaleźć całą serię kolorowanek, a dla nieco starszych dzieci gry. Dużym powodzeniem cieszy się gra „Pomóż Oscarowi zdobyć serek”. Ta sympatyczna myszka podbija serca nie tylko polskich dzieci. Produkt ten cieszy się coraz większą popularnością także po za granicami naszego kraju.
Patrząc na ostatni rok z całą pewnością możemy powiedzieć, że uzupełnienie oferty handlowej o serek topiony Oscar to dobre posunięcie – podsumowuje Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25