Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Colruyt czyści asortyment marek własnych

Źródło: PLMA   Dodano: 2013-06-14 12:26:36

Konsumenci nie muszą wiedzieć, które marki należą do detalisty. Jeśli jest ich kilkanaście, albo kilkadziesiąt, może to być niejasne dla konsumenta. Właśnie dlatego belgijski detalista Colruyt wprowadza markę parasolową Boni Selection aby wymienić z ją z 50 innymi markami stworzonymi dla różnych kategorii produktowych. Marka parasol obejmie najpierw wybrane warzywa i owoce, a następnie będzie przenoszona na kolejne kategorie tak, aby zakończyć proces do końca 2015 roku.
Boni Selection była pierwszą marką Colruyt, którą wprowadzono jeszcze w latach 50. ubiegłego wieku.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25